GİT SEVGİLİ
Gittin, bu son gidişindi herşeyim, alışık değilm bu gidişine anlamıyorum anlayamıyorum işte bir umut kaldı yüreğimde birde çaresiz paramparça anılar birikiyor gözlerimde, kabullenemiyorum olmuyor kabul edemiyorum mutluluk hayalleriyle başlayıp virane bir yalnızlığın karanlık sokaklarında sensizliğe alışamiyorum, tam vazgeçiyorum her şeyden gülüşün, gözlerin geliyor aklıma... donup kalıyor tebessüm dudagımın kenarında olmuyor sensizlikle baş edemiyorum,dayanamıyorum ağır ağır bittiğimi hissediyorum... gittin, bu gidişinin dönüşü yoktu, olmayacakti, bu son gidişindi sevgili. benden aşkimızdan hayallerimizden vazgeçip gittin artik. alişamadım sensiz bu şehre anlıyorum sen olmayanca her şey yarımmış bende,sarsıcı bir deprem oluyor yüregimde. çaresiz paramparça, kırık dökük hatıralar birikiyor gözlerimde. kabullenemiyorum olmuyor kabul edemiyorum gidişini beni yapayalniz birakip terk edişini, mutluluk hayalleriyle başlayip virane bir yalnizligin karanlik sokaklarinda sensizliqe alişamiyorum, yapamiyorum. denedim cok denedm ama olmuyor bu can sensiz olmuyor bu yürek sensiz dayanmiyor. seni bukadar çok severken hayatımda, hayallerimde bu kadar cok yer edinmişken sensiz nefes alamiyorum boguluyorum unutamiyorum... şimdi sen yoksun şimdi ben sensizim bu koskoca şehirde yapayalnizim. ama şunu unutma sevgili sen gitmiş olsanda beni birakmiş olsanda ben seni hep yuregimde taşiyorum. artik bu şehrin yalnizlik kokan karanlik sokaklarinda sadece ikimiz wariz ben ve yüregimde tasidiqim sen şimdi git sevqili git yolun açik olsun git..
|