hani şimdi uzaksın ya başka bir gövdeye aşılanmış bir dalsın ya tenimden, güdümlü füze yüreğim kilitlenip her sabah tam ortasına yüreğinin, ıskalar hep son anda, ölü düşer ayazda güvercinler önünde gözlerinin...
o yüzden sevgili o yüzden bir dağılır bir toplanır başımda alay alay periler cinler...
gözlerin infaz mangası kirpiklerin vurucu tim aşkın hedef tahtası eli kolu bağlı ne yapsın bu zavallı / yetim?!
her aşk bir seri katil göğsüm fırlatma rampası barut fıçısı içim yüreğim ay modülü kapsül yandı yine bu sabah içim dışım cephanelik söyle ne yapayım sevgili tek değil, tekin değil yüreğim çift hanelik...
ne olur ateşlemesen beni çek gözlerini gözlerimden ateşleme sen beni! ... at eşleme sen beni!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ATEŞLEME SEN BENİ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ATEŞLEME SEN BENİ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Resimde; kuruyan ağaca güneş dokunuyor, canlandırıyor ölü bedenleri. Sanki ısıtıyor ağacın ölmüş kalbini.Şiirin sözleri de barut fıçısından çıkmış sıcak duran mermi çekirdeği gibi..Sanki gideceği adresi biliyor.Çok farklı ve özel basıyor bu kalem.Okumak keyif.Yüreğinize sağlık.Sevgilerde kalın.
Bir itiraf...Vaktim sınırlıydı ,sayfaya girdim ama fazla kalamadım.Resme de şöyle bir göz attım alıcı gözle incelemedim..Evet ay ve hale aydınlatan ağacı..Belki de bu kurumuş ağaca can verecek tek gerçek güneş diye düşünmüş olablirim.. O yanılgıyla yazdım sanırım. Ay Güzeli Sevda Seli kitabınız için kutlarım şimdiden. Hayırlısı olsun Sevgilerde yaşatın şiirleri.
Ay ve güneş görsel olarak güneş büyük olsa da aynı büyüklükte yansır gözlerimize. Sanırım bu yüksek pikselli çekim sizi yanıltan. Eğer resmi kopyaladığım almanyadaki bir siteden bunu ben bilmeseydim ay mı güneş mi ben de aynı yanılgıyı yaşayabilirdim.Keza bu bir ay fotoğrafı ve halesi çok net... Ay Güzeli Sevda Seli ilk çıkacak kitabımın adı olacak... Çok teşekkür ediyorum güzel yorumunuz için...Şiirle sağlıcakla esen kalınız...
Yıldız savaşları ateşli silahar seri katiller aşkın ve ayrılığın şairin dünyasındaki etkilerinin trajedik boyutlarını sergiliyor :)) teşekkürler boş durmayıp üreten bir şair selamlar sevgiler
hep hece okumuştum senden. serbeste de başarılısın. kutlarım dostum.
saygılarımla:
rr.akdora