(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEN DE BENİ SEVİYORKEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEN DE BENİ SEVİYORKEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sürrealist ve imgesel temelli,duygu ve düşüncenin girişim yaptığı güzel ve değerli bir şiir..... gönül sesinizin farklı bir kafiye düzeniyle dizelere aktarımı çok güzeldi......
her bir dizesi güzeldi sevda kokan mısralardı..... ne kaçan zaman tutulur,nede giden çok anlamlıydı harika şiiriniz.....
.....ŞİİRİMİ OKUMA VE O İÇTEN YORUMUNUZU YAPMA İNCELİĞİ GÖSTERDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDİYOR SAYGILARIMLA SELAMLIYORUM. .....SAĞLIKLA VE MUTLULUKLA KALIN...
Süper bir şiirdi Muhterem üstadım, tam bir türkü tadındaydı. bu güzel şiirin okuma tadı doyumsuzdu. Seçkin kalemi ve engin yüreği candan Tebrik ederim... Selam ve saygılar, iyi geceler.
Özlem dolu dizeler,seven gönül feryat etmiş. Yine her zamanki gibi duygu taşıyor şiiriniz, canı gönülden kutlarım efendim.Saygı ve selamlarımı yolluyorum, hayırlı geceler sevgi eksilmesin evinizden..
....Okuyan ve yorumlayan sevgi dolu yüreğinize sağlık. Şiirime zaman ayırma inceliğiniz için sonsuz teşekkürlerimle saygılarımı gönderiyorum. .... iyi bir gecenin sonunda güneşli ve güzel bir sabah diliyorum.
Yorumcu arkadaşımız beyenilerini güzel ifade etmiş önerisini belirtmiş evet güzel ve düşündürücü mısralar meraklı biri olmamakla birlikte fesat yanım acaba sadece şairiin öylesine duygularımı sevmeye sevilene özlemin gönülde yeşermesinin ümidimi diğer yanım olmaz sadece şiirdir çünkü süper babannemiz var diyor:)) saygılarımla
.....Değerli dost, inanın sizin o "fesatlık" dediğiniz dürüst eleştirilerinizi de özler olduk. Çok seyrek ziyaret ediyorsunuz. .....Ama şiir konusunda haklısınz sadece şiirdir.Şiir her zaman kendi yaşamından olmuyor. Bazen dinlediğiniz bir şarkı, izlediğiniz bir film ne bileyim bazen de tanık olduğunuz bir olay esin kaynağınız oluveriyor. .... Baba anne konusunda çok haklısınız o tam bir SÜPER BABAANNEDİR.:)) ....Saygılarım, sağlıkla ve mutlulukla kalın.
kutlarım şairim....
sürrealist ve imgesel temelli,duygu ve düşüncenin girişim yaptığı güzel ve değerli bir şiir.....
gönül sesinizin farklı bir kafiye düzeniyle dizelere aktarımı çok güzeldi......
her bir dizesi güzeldi sevda kokan mısralardı.....
ne kaçan zaman tutulur,nede giden çok anlamlıydı harika şiiriniz.....
tebrik ederim şairim...
sevgilerimle ...........janet......