(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YORUMSUZ......... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YORUMSUZ......... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İçim sızladı dağlandı yüreğim bir yanımız zevkü sefa içinde saçma sapan şeylere para dökerken çöplere ekmek atarken şu yavrucağın haline bak ya Duyarlı yüreğini tebrik ederim selam ve sevgimle
evet ne kadar acıdır ki resimde ki çocuk o akbabanın kurbanı oluyor muhtemelen. oysa ki açtı ve birleşmiş milletler yemek kampına emekleyerek gitmeye çalışıyordu. fotoğrafı çeken Kevin Carter fotoğrafı çeker çekmez ordan ayrılıyor.. ve çocuğa ne olduğunu bilmiyor Kevin Carter adlı fotoğrafçı fotoğrafı çektikten 3 ay sonra girdiği bunalım sonucu intihar ediyor...
ve bizler ne yazık ki ne yediğimizi ne kendimizi nede önümüze sunulan nimetleri beğeniyoruz..
tebrikler kutladım duyarlı yüreğini ve kalemini.. saygılarla..
şiddetten arındırılmış topraklar beslenmeyen diktatörler bombalanmayan sivil hedefler kaybolmayan evlatlar açlıktan ölmeyen çocukllar... isterdim ama olmuyor şu resim bir çok şeyi anlatmaya yetiyor
Evet bu resim milyonlara ulaştı ve kendi yazıştığım sitelerimde binlerce kişiye ulaştırma çalışması yapmıştık bu YORUMSUZ" a... Umarım okuyan ve gören azda olsa düşünmüştür açlığın korkunç boyutunu ve resimi çeken fotoğrafçı bir sürel sonra dayanmayıp intihar etmiş bir duyarlı insandı...Teşeküürler Sevgili Şev.
Dizelerinde çok güzeldi duyarlı yüreklere bir kez daha selam durdum
Saygımdasın
DEVRİM tarafından 10/6/2007 12:01:10 AM zamanında düzenlenmiştir.
Ahhhh.. bu resim günlerce gözümün önünden gitmedi..Çocuklara yapılanlar. Dünyanın her köşesinde aç sefalet içinde yaşayanlar..Bu resim bütün dünyanın ayıbı..İnsan olan içinde insanlık duygusu olanların acısı..
Dizelerinizle çok güzel dile getirmişiniz.. Sizi kutluyorum. Çocuklar adına TEŞEKKÜR EDİYORUM..Yüreğinize sağlık..Kaleminiz susmasın....
sağımıza solumuza bakmadan o acıyı hisedebiliyorsak... ve bu manzara karşısında sol yanımız az da olsa sızlıyorsa... hala umut var demektir.. sevgilerimle...
duygu yüklü bir şiirdi sevgiler..