(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hiçbişey umrunda değil şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hiçbişey umrunda değil şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
işin gücün geyik derken aklıma picasso geldi ne alakaysa, tam olarak cümleyi hatırlamıyorum ama o "şu 15 yaşındaki gibi resim yapabilmek için tam 20 yılımı verdim..." gibi birşey demiş yani insanların basit sandığı şeyler aslında özel zeka, yetenek, çaba ve emek gerektirir... hem anlaşılırdır hem anlaşılamaz; düşündürür yani...
Hanımefendi; çok haklısınız...Yoksa izahı ( ki bazılarının yok ya ! ) vardır mizahı diyorsunuz... Yaşıyorsak, hayat devam ediyorsa ve izahı yoksa kendimizi germeye ne gerek var? Buluverelim mizahını... Tebrik eder saygılar sunarım.
Üstüne alınmaz umarım hiç kimse:) Esma,yorumu okurlara bırakıp,biraz kaçak mı dövüşüyorsun,anlayamadım::)) Güzel,ince ve hassas bir dokundurma olmuş.... Sevgiler
" tam isabet !" bu kadar ince tespit,bu kadar hassas terazi,bu kadar derin hicvi burada bulabiliriz ancak... ve söz sıradan bir sandık kapağı gibi açıldığında içinden yüzümüze vuran ışıltıların çil çil hazineye ait olduğuna şahit oluyoruz harflerden büyü ile altına ve pırlantaya dönüşen kelimeler eskilerden bugüne kadar gelen korsan hazinelerini andıran kıymet ve düşünsel derunilikteki serpilişleriyle aklın ve felsefenin sınırlarında adeta raksediyor... "umrunda olanlar" 'ın yaptıkları sadece "umrundakilerle " dünyevi saadet ve ikbal kapılarını aralayıp kendilerine ve mahiyetindekilere kepçe kepçe ve helal haram farketmez cinsinden ve hatta tüyü bitmiş ve ya bitememiş yetim hakkı olduğu da ehemniyetsiz olanından "çıkar" eski söylenişiyle "menfaat" ... onun içindir ki bizim ülkemizde "iktidara sahip olanlar" ile " iktidara sahip olmak için her şeyi mübah sayanlar" arasında ,çizgi kadar bir fark var ; "iktidara sahip olmuş olmak" olduktan sonra "umrun" da doyuyor... daha doğmamışında en sabi "torunun" da ! nasıl olsa söylemiştin hakikati.. haykırmıştın adaleti... doğruluğu... dürüslüğü... hakkı... "yedik bitti" der gibi.. dedik gittiiiii... söylemek ve eylemek... hayat ve ölüm kadar birbirinden uzak.. birbirne muhtaç... birbirinden farklı. eylemedikten sonra söylemek "geyik".. daha fikir penceremiz yeni açldı... ne doğrular ne yanlışlar esecek içeriye... biz de en doğrusunu yakalayana kadar " Esma KAHRAMAN" ın şiirini okuyup duracağız... sayfada tartılıyor... ağırlaşıyor sözlerinizle bu edebiyat sayfası... kim anlar? kim anlamaz ? beni bağlamaz ! güne gelmiş... gece ayazda kalmış... hiiiç farketmez... akıllı felsefi derin zeki ve sözü sakınmayan şairi selamlıyorum... """""" bayramınız kutlu olsun"""""""
"Herşey olacağına varır"daha iyi oldu galiba..
Sevgiler İzmir'den..