(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yeşil elmalı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yeşil elmalı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hanımefendi; '' Şart midur ? '' Kırılması yani... Bıktıysanız kolayı var... '' Vefakarlığına saygıdan , atamıyorsunuz çünkü :(( '' Koyun gözden ırak bir köşeye, dursun orda...Ne zararı var...dermişim :)) Keşke bir resmini de şiirin üzerine koysaydınız da biz de görseydik. Saygılarımla..
vega4 tarafından 1/6/2012 5:12:19 PM zamanında düzenlenmiştir.
vega4 tarafından 1/6/2012 5:12:46 PM zamanında düzenlenmiştir.
Öncelikle kırmayıp zahmete katlandığınız için teşekkür ederim. Mert'e özel teşekkürler... Çok da güzelmiş doğrusu, dursun bir köşede kahırdar kupa... Bence şiirine de de çok yakıştı... Saygılarımla...
Kahrımızı çekmeyen neler yok ki evimizde çevremizde. Kupalar,terlikler,kumandalar bilmem neler neler. Kullandıkça da içimize işlerler gün be gün. İnsan olduğumuzun göstergesidir bir yandan. Cansız bir varlığa bile bağlanışımız. Güzeldi. Saygılarımla
FARQİN2101 tarafından 1/3/2012 7:46:46 PM zamanında düzenlenmiştir.
'' Şart midur ? ''
Kırılması yani...
Bıktıysanız kolayı var... '' Vefakarlığına saygıdan , atamıyorsunuz çünkü :(( ''
Koyun gözden ırak bir köşeye, dursun orda...Ne zararı var...dermişim :))
Keşke bir resmini de şiirin üzerine koysaydınız da biz de görseydik.
Saygılarımla..
vega4 tarafından 1/6/2012 5:12:19 PM zamanında düzenlenmiştir.
vega4 tarafından 1/6/2012 5:12:46 PM zamanında düzenlenmiştir.