(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yazık şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yazık şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
onlar noel babayı bekliyorlar bence uyuz oldularsa bacadan girerken kafasına sert bi cisimle vurup onu bu manasız hareketten men edeceklerdir dikkat ettin mi ellerinde levye odun kalas beya benzeri bişey varmıydı:))
:))) o pembe yeni para birimi mi her neyse borç yiğidin kamçısymış acelesi yok durumun düzelince ödersin, ben de çok ondan, artık o her neyse iyi bişeye benziyo:))))
Bİr yere konacaktı sıcaklığı gördüğü yere konar demekki sıcaklığı sizde bulmuş sizin çatıyı uygun görmüş ne mutlu insanlar uzaklaşırken yakınlaşan canlılarda var kutluyorum sevgi ve saygılarımla.
Zorla kaptım pembeyi di mi:))) Yok ya onun için yazmadım valla tüm bunları, hani senin sayfa mola verdiğimiz bir kafe ya maksat muhabbet olsun, pembede falan gözümüz yok:)
Ben de sevmiyom, ne o öyle yoğurt gibi:) Ama havası var, hani Obamanın hanımı randevu istiyo ya bir ev hanımından labneli pasta yemek için reklamında, o bakımdan şeytdiydim:) Martılar da izlediyse canları çekmiştir diye:)
Krem peynir olur, karper olur, labne olur ne varsa evde. Dua eder garipler. Ama çatı martı istilasına uğrarsa karışmam:) Belki onlar da balık getirirler sana denizden taze taze:)
içinden yazıyor...=)