(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KAPANIR GİDER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KAPANIR GİDER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevdalar yaşarsın bir ömre sığmaz Sayfalar arası kapanır gider Çektiğin acıyı kimseler duymaz Ve hasret yarası kapanır gider
Aslinda bir tesellidir bence soylemesi , kaleme dokmesi ama acaba hakikaten kapanir mi ? Kapansa kalem bu huzunleri elemleri doker mi zaman zaman sayfaya . Mechul , garip bir o kadar da kabuklasmis ani bir depresmede acisini duyacagin yurek sizisi .. Yureginize saglik Usta Kalem ve yorum . Saygimla..
Sevdalar , aşıkla maşuk arasında ki en özel sırdır değerli kalem. Yaşamayan, empati yapamayan anlayamaz bu hissi. Nefis dizelerin usta kalemi ve yorumcusunu saygıyla selamlıyorum. Şiirlerinizin ve özellikle yorumlarınızın mübtelasıyız üstad. Allah'a emanet olunuz.
Sevdalar yaşarsın bir ömre sığmaz Sayfalar arası kapanır gider Çektiğin acıyı kimseler duymaz Ve hasret yarası kapanır gider
Ondan geriye kalan herşey derinlerinde kanayan yaradır artık. Sadece tuz basar şiirler,şarkılar,yazılar yakar yaranı.Kısacası şu; içinde kalanlarla kapatıp gideceksin.Gitmek,yenilmek değil,kazanmak da. Gitmek ,gitmektir işte.Hepsi bu..Yürek sesiniz şiirinize,tebriklerimle...