Doğana sevinelim, eskiye üzülelim, Bu yıl gülmeyenleri, gelen yıl güldürelim; Sevgiyi, beklemeden evvelâ biz verelim, Bu sene gülenlerden, gülmeyi öğrenelim.
Foto ve şiir: Kadir Yeter. TRABZON.
Trabzon’da ilk özel üniversite: Avrasya Üniversitesi.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Eski Yıl şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Eski Yıl şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aza kanaat edip vermenin hazzını duyabilirsek hem bu dünyada hem öbür dünyada yüzü gülenlerden oluruz diye düşünüyorum. Hiç birşeyimiz yoksa bile bir tebessüm olsun, bir selam olsun vermeliyiz değil mi?
Elbette üzülmemiz gerekenlere üzüleceğiz ama ibret de almamız gerikiyor her halde muhterem şair tek kıta ama bin kıta bir şiir.Teşekkürler.Yüreğinden seegi ve ilham eksik olmasın selam ve hürmetlerimle...
Doğana sevinelim, eskiye üzülelim, Bu yıl gülmeyenleri, gelen yıl güldürelim; Sevgiyi, beklemeden evvelâ biz verelim, Bu sene gülenlerden, gülmeyi öğrenelim.
merhaba, güzel temenniler...Mevlana gibi ...çok tebrikler...
Gülmeyi bilenler ah bir gülüverse, Öğrenecez biz bu işi ama Onlarda birbiriyle uğraşmada. Örnek yok doğrusu. Hocam gönlüne sağlık. Selamlarımı gönderiyorum.
İSMAİL SÜKLÜM tarafından 12/31/2011 2:47:28 PM zamanında düzenlenmiştir.
yüzü gülenlerden oluruz diye düşünüyorum. Hiç birşeyimiz yoksa bile bir tebessüm
olsun, bir selam olsun vermeliyiz değil mi?
Selam ve saygılarımla...