Yeni yıl Havai fişeklerle Karşılayacağız seni Türkülerle şarkılarla Şerefine deyip Kaldıracağız bardaklarımızı Umutlu dileklerimiz Ufukları bile aşacak 2012 söyle Nasıl selam vereceksin bize Bir gel görelim Bir gül Bir güldür görelim…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yeni Yıl şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yeni Yıl şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
valla jale hanım,,çok şık bit şiir yazmışsınız ama,hiç umudum yok benim 2012 den,inşallah herşey sizin dilekleriniz gibi gerçekleşsin,zannediyorum ve öyle tahmin ediyorumki,2012---2011 in kırıntılarını yoplamakla geçecek.
sen yarım,ben yarım, umutla yaşarım..! insanlar sayılmış,yıpranmış duygularım, inşallah dediğin gibi,,eğlenelim coşalım; umutsuz bakışlarda,hep umudu ararım.
teşekkür ederim yüreğinize sağlık.yazdığım dörtlüğüde sayfamda notlarıma alıyorum müsadenle,saygı ve sevgi bulutları üzerinden eksik olmasın.
sen yarım,ben yarım, umutla yaşarım..!
insanlar sayılmış,yıpranmış duygularım,
inşallah dediğin gibi,,eğlenelim coşalım;
umutsuz bakışlarda,hep umudu ararım.
teşekkür ederim yüreğinize sağlık.yazdığım dörtlüğüde sayfamda notlarıma alıyorum müsadenle,saygı ve sevgi bulutları üzerinden eksik olmasın.