Eskisini uğurla, yenisine selam ver Eş dost akraba duysun, gül ile dolsun her yer Dilek ve temenniler, herkese el sallasın Düşmanım dahi olsa, ayağına halı ser.
Kin ile nefret bitsin, şeytanı defet gitsin Barış uğruna haykır, haykır ki savaş bitsin Kulu sev Allah için, gelen yeni yıl için Kırgınlık dargınlıklar, eski yıl ile gitsin.
Gel 2012, yolunu bekler tarih Gel güzelliklerle gel, açık olsun şans talih Sevgi kardeşlik getir, karanlıkları bitir İnsanlık adına gel, bu dileğim çok sarih.
Şükürler olsun ki, bir nefes almak dahi Ne güzelmiş arkadaş, şükret olsan da dâhi Tek/bir yalan istemez, çok temiz ise kalbin Yıl 2012; iyilik olsun sahi.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yeni Yıl 2012 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yeni Yıl 2012 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Savaşların , açlıkların son bulduğu felaketlere karşı daha duyarlı tüm insanların daha anlayışlı sevenlerin hiç tartışmadığı sağlıklı huzurlu ama illaki şiir dolu bir yıl geçirmenizi/geçirmemizi diliyorum.. Saygılarımla
Şükürler olsun ki, bir nefes almak dahi Ne güzelmiş arkadaş, şükret olsan da dâhi Tek/bir yalan istemez, çok temiz ise kalbin Yıl 2012; iyilik olsun sahi.
yürekten gelen temennilerin dizelere düşüşü harikaydı...kutluyorum yazan kalemi...yeni yılın hayırlı uğurlu olmasını diliyorum..selamlarımla..
Şükürler olsun ki, bir nefes almak dahi Ne güzelmiş arkadaş, şükret olsan da dâhi Tek/bir yalan istemez, çok temiz ise kalbin Yıl 2012; iyilik olsun sahi.