(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Naasip değilmiş şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Naasip değilmiş şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Son ana bırakmakla pek de ilgili değil...Mesela bir hatuna talip oluyorum....Allahın emri, Peygamberin kavli diyorum...Öyle gecikmiş filan da değilim...Tam zamanında yapıyorum teklifi...Ama olmuyor...'' Ya boş ver zaten bi halta benzemiyordu, bana da uygun değildi, ahı gitmiş vahı kalmıştı kartalozun '' gibi ayıp cümleler yerine ne diyorum :: Dostlar nasip değilmiş naaapalım....
bize has bir özellik her işi son ana bırakmak olmayınca da ’nasip değilmiş’ demek farklı birşey söylemek lazım naasip değilmiş...
.....evet çok haklısınız farklı bir şey söylemek gerek. Nasip ile naasip arasında koskocaman (!) bir a var. ....Ne yapalım, allah Hasip ile Nasip'e sabır versin. :)) .....Sağlıkla kalın, hoşça kalın.
Sevgili Esma, senin bu kısa şiirlerine alişmaya mı başladım ne? demem o ki; yarın yapabileceğin bir işi, bugün niye yapasın. Yarına kaldıysa zaten, öbür güne de erteleyebiliriz falan…
Kutlarım
Sağlıcakla