(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Canına şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Canına şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba Ramazan hocam. Eserin son dörtlüğünde kendinizi belirtmeseniz ve şiirin altında da isminiz olmadan her hangi bir yayın organından duysam veya okusaydım bu paylaşımınızı, size ait olduğunu tahmin etmemek güç değildi benim için zira nağmelerin özgünlüğü vardı yine... Tebrik ediyor, gönül dolusu selam ve sevgilerimi sunuyorum...
yola gelir sandığın dolmayınca canına düşlerinde andığın olmayınca canına
erinde naz buldura yerinde az durdura telinde saz burdura solmayınca canına
Kısa va az sözlerle öyle güzel şiirler yazıyorsunuz ki ! Bizim uzun azadıya yazdığımızı kısacık söyleyiveriyorsunuz. Selâm ve saygılarımla kutluyorum..
.....Yemyeşil ormanlarda akan dupduru pınarlar gibi akıcı ve okuyana büyük bir keyif veren dizelerdi. .....Hisseden yürek ve yazan usta kalem dert görmesin. .....Kutluyor ve saygılarımı bırakıyorum dizelerin arasına.