gizli kapaklı anılar silinmez hiç bellekten anımsarız zamanzaman çocukluğu gençliği eleriz maziyi düş- elekten
düş elek gel düş elek tarlada ovada yaz günleri kırda bayırda koşarak düş/erek gel düş/erek...
hani bir kız vardı ya ilkyazında ömrünün düşünce yüreğine cemre kanı kaynar ateşiyle şehvetin kvırım kıvrım kıvranır ele avuca sığmaz alaz alaz yanardı ya...
... çareyi soyunup kıyır kıyır derede yunmakta bulmuştu öte yakadaki delikanlı beri yakadaki yavuklunun o gün o saatte derede çimeceğini ne bilmişti?!
kim görmüştü bunu başka; iki ayaklı güdülmez, engel koymak zordur aşka!
haydi kız bastır beni göğsüne, sen Venüs ol ilk doğan yıldız, ben çoban oğlan anılarla kucak kucak, sarıl bana sıcak sıcak..
düş elek gel düş elek ele beni gözlerinden deli taylar kişnesin ağzında çayır çimen kokusu şimdi çürük vişnesin...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÜŞ ELEĞİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÜŞ ELEĞİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
düş elek gel düş elek ele beni gözlerinden deli taylar kişnesin ağzında çayır çimen kokusu şimdi çürük vişnesin... ****************************** Çürük vişne... Ne yenir, ne yutulur. Tadı kaçtı desenize. Artık çöpe... Ee! Düşmeye gör.. Kör kör parmak gözüne...
Çok ince nüansları olan bir çalışmaydı.. Şiirdi doğrusu. Beğeni ve takdirlerimle..
ele beni gözlerinden
deli taylar kişnesin
ağzında çayır çimen kokusu
şimdi çürük vişnesin...
Çok nefisti, hele final....