(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Figanımı DuY şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Figanımı DuY şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
size yazmis oldugum yorumuma cevap yazmissiniz, oradan cevap yazamadim maalesef...buda benim izdirabim saniyorum :( devamli yazdigim yoruma duzenleyin yazisi geliyor..bu saniyorum klavye hatalarimin olmasindan kaynaklaniyor cetin bey, size bu tarz cevap verebiliyorum yani 2. kez gelerek...gelelim yorumunuzun cevabina..ben beni kirmayan onure eden yada hakli yere beni elestiren saygili arkadaslarima devamli giderim..sayet bu bir vefa örnegi ise vefaliyim diyebilirim...sizde bu saygili arkadaslarimdan birisiniz üstad ve iyiki varsiniz saygilar efendim..
SAGOLUN EFENDIM BENDE SIZE INNAIN 9OK DEGER VERIYORUM BAZEN BELKI SIIRLERE YETISEMEDIGIM OLUYOR AMA NE ZAMAN SITEYE GIRSEM SIZI ARIYR GOZLERIM SIZ GERCEKTEN TAKDIRE SAYAN BIR INSANSINIZ EN DERIN SAYGILAR EFENDIM
İçli ses usta kalem bir ayrıcalık senin şiirlerini okumak ve dinlemek benim için.Galiba şiir yazmak için yaratılmışsınız.Eddebiyat dünyası sizinle gurur duymalıdır.Ama bazı nedenler var ki bunları sayfalara yazamıyorum.Okurken yürek sesini hayatım canlanıyor gözümde.Sanki beni anlatıyorsun mısralarda. Yüreğin ve kalemin susmasın gardaşım...
Zehir oldu inan ekmeğim aşım Değirmen döndürdür akan göz yaşım Ne olurdu silsen gelipte yaşım Seni arıyorum nerdesin AH YÂR..?
Kalmadı atacak dizimde derman Zemheri de DURAK savurur harman Bozuldu düzenim hep karman çorman Seni arıyorum nerdesin AH YÂR..?