Düş. Düşün, Düşünce; Düşünceden Düşünmeden Düşmezsin düşten. Düş Düş Düş Düşünceler içinde büyümüş insan Düş denizinde dalınca an an Düştüğün girdap yakalar Düş dünyan kadar Düşersin en geniş alemin içine; bir seni, bir düşünce yakalar.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Düş Yelkeni şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Düş Yelkeni şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çıkış yok mu gerçekten Her şeyin bir yolu var elbet Gönlün karardığı an Gecenin sabaha en yakın anı Doruğuna çıktığında hüzün Gönlün erir Ve o bir fırtına kopar Beklediğin sağnaktır.
Allah'ın vahiy sağnağıyla Yıkanan gönül başka ne ister İnsanı insan yapan Gerçekten seven yapan Allah'ın vahyini bilmesi Sevmek ebedi kalmayı ister Ebedi olanı seven elbette büyük bir mükafatın karşılığını alır İnsan bu yerden yüksekleri hedef almalı Aynı gönül aynı hedef bir olduğunda Hayatın anlamı var oluyor.
Düşmüşüm Bir garip gönlün ağına. Yıkıp duvarlarını Çıkmak isterim.
Düşer kolum kanadım Ne kalbime söz geçirebilirim Ne yarin kalbinde yerim Düşmüşüm Mahpusluk düşünceler içinde Çıkış yok, Kaç zaman burdayım. Gardiyanlar düşünceler mahkum benimle Çekip gitmiyorlar, düşmüyorlar peşimden.
Teşekkürler beğeniniz için. Bir sene önce yazmıştım. Bende beğenmiyorum bu şekil ve mananın akmasını. Öylesine yazılımış tabi ama bir hayal bir düş var içinde. Düşüyor insan baktıkça içten içe.