şiir dediler sana gönlüm şair demesinler yeter tutuşur kanatlanırız / kuşun kanadın da okyanus bir yudum su mizan kutulu tezgahında pazarlanır dünya lav dökülür yanar dağ gibi yüreğimizden kaç atom kaç moleküldür şu dünya
kimsesiz kaldım YA RAB geldiğimden beri bir tek sen / alnımda secden / yüreğimde / dilimde sen bedenim toprak yanılmam görünse de et kemik ve deri
inkarsız yürümeliyim sana her saat burada bize eşref sar bizi saracağın yeri bilmem sana doğru gönlümüzle meşk et halvete çekili ruhumuz yalnızca sana seni bildik bileli ruhumuz cemaline hasret
etrafı aydınlatan / o karanlığı ışığıyla delen yıldızlar yağmur yağdıran gök / nebat ile yarılan yer şüpesizki Kur ân bakıpta görmeyen gözlere verilmiş mühlet yemin dediğin sabah yıldızına / târıka yemin hangi dil hangi alfabenin anlaşılmaz haliki bu hayat
iradesiz bırakma bizi ALLAH biz senden her geleni üzerimize alırız YA RAB zemin ıslak zemin kuru tozlu topraklı zemin ısıtır içimizi yeminin
mühlet verilmiş zaman tanınmış altın tahta oturtulmuş açlığın perdeleri çekik gözleri papalı kıyametine sebep kahrına sebep kulaklar tıkalı
yürüyen kuşları görürüz kanatları varken uçamaz bilirizki bu yerde can ölümden kaçamaz dön gereiye desede kimse bir nefes geçemez toprak olsada bedenin sonu / bilen zehir içemez ilim ile düyümlüdür ilmek yalnız akıl çözemez hira da silinir günahlar kaben de dua alnında secdesi dililerde olursa hüma farkedemez kendini kuruyorsa dima ilim bilmediğini bilmektir iradeile akıl aşikaredir görene mana.......
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR YUDUM SU........... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR YUDUM SU........... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yürüyen kuşları görürüz kanatları varken uçamaz bilirizki bu yerde can ölümden kaçamaz dön gereiye desede kimse bir nefes geçemez toprak olsada bedenin sonu / bilen zehir içemez ilim ile düyümlüdür ilmek yalnız akıl çözemez hira da silinir günahlar kaben de dua alnında secdesi dililerde olursa hüma farkedemez kendini kuruyorsa dima ilim bilmediğini bilmektir iradeile akıl aşikaredir görene mana.......
Manalı gönül güzelliğini anlatan dizelerdi...tebrikler dost kalem esenliklerle...
inkarsız yürümeliyim sana her saat burada bize eşref sar bizi saracağın yeri bilmem sana doğru gönlümüzle meşk et halvete çekili ruhumuz yalnızca sana seni bildik bileli ruhumuz cemaline hasret ,
ömrüne bereket can , dediğin gibi dilediğin gibi olsun her şey , aşk ile olsun aşkın daim olsun ...selam ve hürmetler...
yürüyen kuşları görürüz kanatları varken uçamaz bilirizki bu yerde can ölümden kaçamaz dön gereiye desede kimse bir nefes geçemez toprak olsada bedenin sonu / bilen zehir içemez ilim ile düyümlüdür ilmek yalnız akıl çözemez hira da silinir günahlar kaben de dua alnında secdesi dililerde olursa hüma farketmez kendini kuruyorsa dima ilim bilmediğini bilmektir iradeile akıl aşikaredir görene mana.......
hay kalemine sağlık be dost doyurdun bizi bu ne muhteşem sözler böyle kutlar sevgiler sunarım...
yürüyen kuşları görürüz kanatları varken uçamaz bilirizki bu yerde can ölümden kaçamaz dön gereiye desede kimse bir nefes geçemez toprak olsada bedenin sonu / bilen zehir içemez ilim ile düyümlüdür ilmek yalnız akıl çözemez hira da silinir günahlar kaben de dua alnında secdesi dililerde olursa hüma farketmez kendini kuruyorsa dima ilim bilmediğini bilmektir iradeile akıl aşikaredir görene mana.......
harikasınız çok güzeldi dizeler saygılar benden hayırlı cumalarla