(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Fransa'yı boykot ettim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Fransa'yı boykot ettim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hanımefendi; '' Komşularla sıfır sorun '' du ya ! Dünya ile tümden sorunlu olduk gaiba... Boykot moykot kar etmeeeeezzzz... Bu konuda bilen, bilipte belgeleriyle konuşan bir vekilimiz var mı ? Hepsi içeriye mesaj veren bir yığın... Olacağı buydu zaten... Saygılarımla...
yapacak bişeyleri yok; ekonomisi yan yatmış, kültürü batmış, insanlarını bir arada tutabilmek hiç ruh kalmamış, oy adına yapılabilecek altarnatif de yok, elde var Türk... ee ne yapsın garipler bu kadar ucuz oyunlara baş vurup çok küçük zihniyetleriyle ülkesini dahada küçültmekten başka. çünkü asıl medeniyet biziz kabullenmeselerde...
Ben onun bir peynir olduğunu anladığımda çoooktaaan çoluk çocuğa karışmıştım...Ama çocuklar da merak edip sordular bana hep baba bu ne diye ...Ben de hiç sevmedikleri bir şey söyledim '' Bol sarımsaklı bakla '' diye kandırdım da istemediler benden. Biz genelde otlu peynirciydik...Bazen sosyeteliğimzi tutarsa o zaman da Karper peynir alırdık.. Lavaş giri yemedik hiç aslında.
'' Komşularla sıfır sorun '' du ya !
Dünya ile tümden sorunlu olduk gaiba...
Boykot moykot kar etmeeeeezzzz...
Bu konuda bilen, bilipte belgeleriyle konuşan bir vekilimiz var mı ?
Hepsi içeriye mesaj veren bir yığın...
Olacağı buydu zaten...
Saygılarımla...