(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÜRETiM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÜRETiM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
izm ler lafta kaldı...insanlar oyalandı...dünkü idol olanlar...bu gün sınıfta kaldı...şiir kısa ama anlamı sayfalara sığmaz...bu güzel şiiri netteki azizlikten dolayı kaçırmışım....tebrikler can bu güzelliklere devam...sende mağmalar var...kalemine fren koyma sevgiler
Sizi zahmet verdim. Özür dilerim. Beni kirmadiginiz icin tesekkür. Siirde ki, tema ile icerik arasinda okuyuculari düsündürmek istedim. Yazdiklarima , yazi namusu icinde önce kendim inamaliyim. Sonra yorum yapanlarin yorumuna dikkat etmeliyim. Tabii olarak siir, muhtevasiyla siire bakan insanlarin yorumu benim icin cok degerli. Sizinde bu bilincde, bir sahsiyet oldugunuzu yorumlarinizda, fark etmistim. Bundan dolayi sizin yorumunuz cok degerlidir. Afiniza siginarak belirtme geregi duydum. LIse yillarimda, üniversite yillarimda cok siirler yazmistim cokcasi beyhude oldu. O konuya girmek istemem, Edebiyata merakliyim; esasen benim ögrenim, dalim degil. Ben FKB, ögrenimi yaptim. (Fizik- kimya- biyoloji) Yasamim icinde, hep siir var. Esasen konular uzun, okumanizda, degerli vaktinizi almis olacagimda, hatam varise af etmenizi rica ediyorum. Saygilarimla. "izm" icin yazacaklarim, uzun olur diye, girmek istemedim. Öz olarak sizler gibi, düsündügümü bilmenizi, isterim.......
Degerli Müjgan hanim, "izm" ideolojik bir tanimlama, güzel yorumunuza katiliyorum. "her sey insan",icin hangi ekonomik üretim, biciminde yasarsak yasayalim; Bütün üretim, iliskileri insan icindir, siirimde insanligin yasadigi caglari , üretim modelleriyle, nesnel (objektif) algilatmaya, ve düsündürmeye calistim. Evet, belirttiginiz glbi: Amac, insana ve insanliga hizmet olmali. Selam ve saygilarimla.
Saygilarimi, belirtir tesekkür ederim. Her degerin, her seyin sermayeye, satildigi günümüzde; Emek, sermaye celiskileri derinlik, kazanmakta. Evet, yorumunuza katiliyorum. insanlik, insan onuruna, emege saygili, özgürlükcü ve barisin olmazsa olmazi olacagi sistemi kurmali. Selam ve saygilarimla. Sevgi ile, kalin.