(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ROTAMI ŞAŞIRDIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ROTAMI ŞAŞIRDIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şu şiirin kafiye kalıbını keşke kendim keşfedebilseydim diye kendi kendime hayıflandım..hoş, keşfetmek başka, böylesine mükemmel dizeleri yazabilmek bir başka..sayın Azade ..şiirde bitip tükendim..sizi şiirlerinizde bulmak/okumak/görmek ne kadar onur verici kendi adıma..sayfaya bahar uğur böceği ile değil, uğur böceği kendine bahar olanı seçmiş..tebrik ve saygılarımla..sağlıcakla kalınız...
Bizlerde hangi güzel şiirine yetişeceğimizi şaşırdık. Hepsi birbirinden güzel eserler. Bu da yine çok güzel, bambaşka. Kutlarım şiir ve yorumdaki güzelliği, selam ile
Duyguların sel olaması için ilham, ilhamın gelmesi için sevda gerek Sevdalar hüzünle birlikte ardında şiir,türkü ezgi bırakır.. Biz hazla dinlerken yazanın nasıl yandığını bilemeyiz...Kutladım selamlar dost
Rahmetli sacit onan'ın "Mona Roza" şiirini seslendirdiği fon müziği duyunca daha ilk etapta içim şöyle bir ürperdi. Gerek şiirin ustalığı, gerek yorumcunun o tiz sesi, gerekse müziğin insanı hayal alemine götüren sihirli sesi birbirine o kadar güzel eşlik etmiş ki, sanki bir takım oyunu izler gibi oldum. Gayet ahenkli, yıllar yılı bıkmadan okunacak bir eserdi. Allah nasip edipte Üstadımla yüz yüze karşılaşırsam bu işin sırrını öğrenmeye çalışacağım. Umarım bu konuda bana ketum davranmaz diye ümit ediyorum. Saygı ve selamlarımı sunuyor, usta kaleme yüce Mevladan hayırlı, uzun ve verimli ömürler diliyorum.