(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Anlam şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Anlam şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne yapalım hayırlı olsun ...................................
GECELER
Zulmetle ayrılık bestesi yapan Beni düşünceye salan geceler Ruhumda titreyen son nuru kapan Neşeyi ümidi çalan geceler. Geceler geceler ah geceler
Yeter yeter artık bu kadar çile Nedamet hissiniz gelmez mi dile Ufukta beliren ilk ışık ile Ağarmış saçını yolan geceler Geceler geceler ah geceler. ************************************Bülent te ne söyler ama
mutlu olmak herkesin hakkı ama istemeylede olmuyorki be arkadaşım.ne kadar polyanacılık oynasakta.başın yastığa koyunca dertlerin sülalesi toplanıp öyle geliyor.neyse kısa öz şiire uzun yorum olmaz.selamlar..
Bence pembe at gözlüğü ve pembe Pollyanna gözlüğü birbirinden farklı.At gözlüğüyle bakmakta hayalcilik ön planda;Pollyanna'da ise iyimserlik.Yaşamda bir çok şeyin üstesinden Pollyanna gözüyle gelmiyor muyuz?
bana getirdi ... çerçevesi pembe olan bi at gözlüğü getirdi, o gün bu gündür bi anlam verememiştim.. demek pollyanna bunun için getirmiş, şimdi anladımmm... :)))
konuyla ilgisi var veya yok hani gözlükle anlam katmak gibi hayata bende bazı muzipliklerle hayata biraz eğlence katarım
noldu biliyon mu dün ablama msj attım
çabuk dışarı çıkın ve havaya bakın sonra bana çağrı atın dedim onlarda kalabalık bir aile hepsi birden dışarı çıkmış ve havaya bakmış sonra aradılar beni havada ne var bende dedimki tamam havanızı aldınız şimdi içeriye girebilirsiniz :)))))))))))
bana bi kızıyolarki sorma sonra bi güldüm bi güldüm :)))))))))))
SAYGILARIMLA