(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ölüm akla düşünce şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ölüm akla düşünce şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ruhsal boyutta gözler HAK KA bedensel boyutta dünya hayatında hep açık kalıyor yaşadığımız ömür süresinde,güzel gönlünüze sevgiler selamlar dolu sözler kutluyorum sizi var olunuz daima..............................
Güzellik özümüze konmuş bir kere hangi âlemde olursak olalım güzele aşığız tek olan güzele ve her güzellikte O'nu seyreylemeye... sağolasın eksik olmayasın can...
Sevmek hiçbir anlamda suç değil, olmadıda...Aslolan herşeyin yerliyerince olması...Buradan baktığımızda dev bir cüssemiz vardır, ordan baktığımızda minnacık..İstenen arasıra oradan da bakmak ve faniliği anlamak, hepsi bu.Kim sevmedi ki, acılarına rağmen...
dünyayı sevmekle dünyaya tapmak arasındaki ince fark , güzel olan her şeyi ve bu güzellikleri vereni seviyoruz hocam :) hayırlı sabahlarınız olsun selamlar...
Güzeldi kaleme aldığınız şiiriniz,kutladım...
Selam ve dua ile,