(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HASRET... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HASRET... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hasretinle yandı gönlüm yandı yandı söndü gönlüm evel yükseklerden uçtu düze indi şimdi gönlüm :)hasret tüküsü diyince aklıma ilk gelen türkü bu oldu :)
Geceleri ay ışığında Ayrılığın sancısı yüreğimde Kaybolurum. Gözyaşımda saklarım Özlemlerimi. Sevda şiirleri yazarım Kahramanı sen. Hasret üzerine Bir türkü tuttururum Sensizliğimi avuturum…
MELEĞİM NE HASRET BİTİYOR NE DE ÖZLEM bunlar galiba akraba öyle gibi geliyor ne hasret özlemin peşini bırakıyor ne özlem hasretin ikisi birlikte geziyo diyar diyar özlenenin yanına ugramadan meleğim öpüyorum seni
TABİKİ MELEĞİM SEN SEÇ ŞİRİNİ YADA YENİ YAZDIĞIN Bİ RŞİRİNİ BANA ASMADAN VER OLURMU MSNEMİ YAZAYIM SAN EKLE BENİ OLURMU BİTANEM [email protected] şiirini almak için vede vermek için meleğim
dudaklarımda adın yalan yanlış çıkıverir bir anda ve ben o anda işte inan ki kahrolurum....yalnızlık ve hüzün vurmuş dizeleri... bire emanet olun kutluyorum saygılar....
Hasret'e hasretle şiirler yazılmaz da ne yapılır? yazdırıyor sevgili değil mi? hasretler olmasaydı şiirlerin anlamı da olmazdı, duyguların anlamı da. hasrete hasret kalmamanız dileğiyle...
Ayrılığın sancısı yüreğimde
Kaybolurum.
Gözyaşımda saklarım
Özlemlerimi.
Sevda şiirleri yazarım
Kahramanı sen.
Hasret üzerine
Bir türkü tuttururum
Sensizliğimi avuturum…
Çok çok güzeldi şiir....
Gül yaprakları gibi...
ve nefisti fotoğraf...
sevgilerimle arkadaşım...