(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bana el salladı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bana el salladı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ya o marketin önündeki beyaz saçlı prenses el sallasaydı
Hala yüzün asık olurdu eminim
************************************* kimbilir
Kimbilir bu gidişin dönüşü olacak mı? x 2 Ahh nasıl yollarına bakacağım kimbilir? x 2 Ufkumda bakan güneş bu sabah doğacak mı? Kalben ne kadar dertli olacağım kim bilir? Kim bilir, kim bilir, kim bilir, kim bilir x 2
Beklemeye tahammül gösterecek bu gönlüm Beklemeye tahammül gösteriyor bu gönlüm Ne malum uzun mudur sensiz gececek ömrüm x 2 Belki de baş ucumda arzu ettigim ölüm Hangi yakın zamanda öleceğim kim bilir Kim bilir, kim bilir, kim bilir, kim bilir x 2
Evet nede güzel çocuk ya hiç çıkarını düşünmeden size el salladı hemde gönlünden zaten büyükleriyle anlaşamıyoruz fakat çocukları çok farklı kutluyorum saygılarımla:)
cemalus tarafından 12/17/2011 2:05:03 PM zamanında düzenlenmiştir.
Evet çok doğru dükkanımın önünden annesinin elinden tuttuğu çocuklarla iletişim kuruyorum elli metre gidiyor elli kere arkasına bakıyor annesi hiç bakmaz sadece çekiştirir çok harika bu çocuklar temiz yürekli çıkarsızlar...
ama olmuyo ki böle... rakıyı kendin içiyosun sigarayı kendin içiyosun...bilemiyorum yani! zaten de somurttan bi çocuk resmi koymuşsun. nerde benim Şengül'üm?
Aslında size orta uzunlukta şiir yazmak yakışıyor, orta uzunluktan kastım 8-10 satır... Bu yazdığınız da buna dahil müspet olarak... Güzeldi, anlatıcının hayat dolu olduğunu ve hayata güzel gözlerle baktığını gösteriyor satırlar...
İnanır mısın Esma'yı ben de burada yazdıkları dışında hiç tanımıyorum...Yani onu hiç görmedim. Sadece şiir ve yazılarını okuyorum. Bana bu kadarı yetiyor.
Kendi Çığırını Açmak GüzeLdir Ama.. Bunu Sorgulamadanda Böyle OLDugunu AnLAyamazsın :) Sen Esmayı tanıyorsun ama Benm Tanımıyorum :) Sorguluyorum Sorguluyorum Ki.. Bende Tanıyayım :))
Değerli dost.. Esmanın yazıları şir midir, düz yazı mıdır fazla kafa yorma...O Esma'dır ve Esma'ca yazar...Kırk sene kafa patlatsan yine de içinden çıkmazsın...''Esmaca'' de keyfini çıkarmaya bak...Güne pozitif enerji ile başlamak için her gün iki draje Esma tavsiye ederim. Bana çok iyi geliyor...Dene sana da iyi geleceğinden eminim.
saygılarımla