ayıptır yazması bu şiir aceleye geldi dışarda yağmur sesi korna seslerine karıştı martılar da yoktu bugün önceki gün istiladaydılar anarşik martılar...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Anarşik martılar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Anarşik martılar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yok yok bu kadar basit olmaz...Ona bakarsan Manda da M ile başlıyor...Ama durr ya...Bak şimdi kafam iyice karıştı...manda da söğüt dalına yuva yapıyor Martı da...Bu durumda Martı ile manda arasındaki fizyolojij, genetik, anotomik ve dahi sosyolojik bağlantı hakkında da araştırma yapmak lazım...Bunların bi de Mars la ilgileri ne? Marslı dediklerimiz bu martı ve mandalar mı yoksa?...Offf ya bir sürü araştırma konusu...Çık içinden çıkabilirsen...Olmazsa sen martılara el at ben de mandalara..
ayıptır yazması bu şiir aceleye geldi dışarda yağmur sesi korna seslerine karıştı martılar da yoktu bugün önceki gün istiladaydılar anarşik martılar...
Güzel bir buluş, martılar gerçektende aç oldukları zaman anarşistler gibi saldırıyorlar, simit yiyenlere şiirini kutluyorum. ( şiirin adı, şiirin çatısıdır bence anarşik değilde, anarşist martılar olmalıydı.Herhalde daha güzel olurdu.) Yunus diyarından selamlar.
ayıptır yazması bu şiir aceleye geldi dışarda yağmur sesi korna seslerine karıştı martılar da yoktu bugün önceki gün istiladaydılar anarşik martılar...
Bu günde biraz siz isyandasınız martıların yokluğu yüzünden diyor gibi geldi şiir.. saygılarımla.
Bence İstanbul'da şiir yazmak daha kolay
Sevmek de kolay, okumak da
Bir de İstanbul'da derler yaşamak zor,
Yalan!