Bu şiiri okumak, temiz bir yürek ister Can ile canan birdir, can âşık olmak ister Duygu pınarına gir, beden ruhunu yıka Aşkın fay hattı kırık, ağır bedel can ister.
Bu kez bir tablo çisem, ikinci kıtaya denk Boyası güneş olsun, bulutlar ederken cenk Bunu kıskanan sema, yağmur olup ağlasın Yağmur sonrası gibi, gök kuşağı rengârenk.
Yıldızları unuttum, çok çok özür dilerim Aşka susadım, su yok; bomboş iken kilerim Hem aç hem de susuzum, gel de aşkınla besle Sabah, öğlen ve akşam, bol kepçe aşk dilerim.
Üç kıta yazdım sana, bu dörtlük ise bana Armağan sana bana, şiir iç kana kana Bu aşk size ders olsun, tarih bile mest olsun, Haber salın herkese, nam salsın dört bir yana.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bu Aşk Size Ders Olsun şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bu Aşk Size Ders Olsun şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yine Ders niteliğinde Bir Aşk Şiiri Kazımışsın Ağabey..! Kalemin Daim Olsun..!+5
Üç kıta yazdım sana, bu dörtlük ise bana Armağan sana bana, şiir iç kana kana Bu aşk size ders olsun, tarih bile mest olsun, Haber salın herkese, nam salsın dört bir yana.