Kırmızı, mor, turuncu, renkli renkli ipler var, Boştan yere yaşamış, içi boşça küpler var, Velhasıl her çeşitten varlıkla dolu dünya, Türlü türlü insanlar çeşit çeşit tipler var…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çeşit Çeşit Tipler Var şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çeşit Çeşit Tipler Var şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kırmızı, mor, turuncu, renkli renkli ipler var, Boştan yere yaşamış, içi boşça küpler var, Velhasıl her çeşitten varlıkla dolu dünya, Türlü türlü insanlar çeşit çeşit tipler var…
CANDAN EMEK DİLERİM ustadım özüne ömrüne sağlık candan kutlarım haz aldım bu yurekli eserinden eksilmesin özünden yurekli emekler saygılar,,,,,,,,,,dost,
Sosyologlar dünyada ne kadar insan varsa o kadar çeşit insan var diyorlar doğrudur;ama insanların içi boş olmasaydı!Mevlana nice elbiseler gördüm içinde adam yok diyor.şiirle yaptığınız tesbitler tastamam doğru muhterem şair.yüreğinize sağlık.selam ile...
Boştan yere yaşamış, içi boşça küpler var,
Velhasıl her çeşitten varlıkla dolu dünya,
Türlü türlü insanlar çeşit çeşit tipler var…
anlamlı ve manidar dizelerdi kutlarım.