Mazi derin bir kuyu, ipek meşreptir huyu Yâr beni hatırlasın, ver bir zemzem suyu Aşk için sek içerim, ben seni tek geçerim Bak sana ağıt yakar, bende ki beş duyu.
Sabah sancısı başlar, tan’dır gecenin sonu Doğum öncesidir bu, bak budur asıl konu Anı defterine yaz, şenlensin kış ile yaz Güneş şimdi çok parlak, aşk’tır renginin tonu.
Gözleri yeşil bakar, her bakış kalbe akar Ben sevdim “O” sevmedi; söyle bunu kim takar Tahrip gücü çok yüksek, kalbimi parçaladı Nasıl bir duygudur ki, ölümden beter yakar.
Bu aşkın ta kendisi, her harfi çok değerli Kısmet için hazırla, kır at olsun eyerli Yola gelince yârim; bir kırmızı halı ser Aşk gönülden dökülür, ha yabancı ha yerli.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk Gönülden Dökülür şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk Gönülden Dökülür şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu aşkın ta kendisi, her harfi çok değerli Kısmet için hazırla, kır at olsun eyerli Yola gelince yârim; bir kırmızı halı ser Aşk gönülden dökülür, ha yabancı ha yerli
Tebrikler, değişik bir aşk şiiri idi...ilginç yanları vardı...selamlar esenlikler...
Gözleri yeşil bakar, her bakış kalbe akar Ben sevdim “O” sevmedi; söyle bunu kim takar Tahrip gücü çok yüksek, kalbimi parçaladı Nasıl bir duygudur ki, ölümden beter yakar.
Yakan yakmış be Selim Ağabey..! süper bir şiir olmuş..! saygılarımla.+5