(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DEVLET şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DEVLET şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kendine kalkan eli; kesmezse şayet devlet, Fazla uzun yaşamaz, kopar kızıl kıyamet...
İsmail Süklüm
Tabiki devlet kendi bekası için kendisini korumaya mecburdur, devlete kalkan ellerde kırılmaya mahkumdur haktan hukuktan ve adaletten çıkmadıktan sonra, dizelerini kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.
kendine kalkan ele kalkan olmazsa devlet akıbet aşikardır aşikardır ya elbet uzun bir ayrılıktan sonra sizlerin mısralarınızla buluşmak hem hal olmak ne güzel tebrikler teşekkürler selamlar
Dediğinize nazire olarak ben de ilave edip diyorum ki; Siyaset devlete sahip çıkmaktır, İkilik yapanı ine tıkmaktır. Devlet, şerirlere inen tokmaktır; Ha içerden, ha dışardan ''Vur!'' desin!... Arıyoruz İPSİZ RECEP NERDESİN? Selam ve saygılarımla...
Teşekkür ederim Sami Bey Kardeşim. Kanuni ile Şeyhülislam arasında geçen konuşmayı herkes okusun diye pempeleştirdim. Güç ve şeref verdiniz. Muhabbetlerimle.
''Adalet mülkün temelidir'' sözü misali çok güzel bir hatırlatmaydı paylaşımınız... Bütün kalbimle kutluyor, gönül dolusu selam ve sevgilerimi sunuyorum...
Devletin devamlılığı için öz evladını ve öz kardeşini feda edenleri tarih sayfalarında gördük. Böyle irade ve kudretiniz yoksa, başka devletlerin kölesi olursunuz. Selamlarımla.
Devlet devletliğini, teba tebalığını bilecek elbet. Aksi halde sokaklar anarşi yuvası olur dost şair. Demokrasi tamam ama, sınırı nerede bitecek? Tabiki başkasının özgürlüğünü kısıtladığı yerde kendi özgürlüğüde biter.
Bir beyitlik ancak anlamı derin şiirin kalemini kutlarım.