Bir toplum düşünelim, mangalda kül bırakmaz Abartılı bir tarz var, yeşil alan bırakmaz Her konuda övünür, ters olunca dövünür Günü kurtarmak için, kimseye söz bırakmaz.
Haraç mezat peşinde, insanlık dersen kaçar En doğru yolu bilir, bilerek yoldan şaşar Görünüşü muhteşem, içi boş bir fıçıdır Temel değer tanımaz, kan emerekten yaşar.
Çalışanı hiç sevmez, durmaz taksanda nazar En güzelini yazar, arkadan kuyu kazar Her türlü hilesi var, hem yanar hem de döner Bir şike yapmak için, dolaşır pazar pazar.
Azılı bir hırsızdır, taş kalpli ayarsızdır Şike denilen illet, her zaman tutarsızdır Buna limon sıkılır, böyle toplum yıkılır Şike yapan her insan, kökten çok duyarsızdır.
Tarih Diyor ki: "Şike ve şikecileri dışlamayan tüm toplumlar, ’ŞİKE’ ile yıkılmaya mahkumdur..!"
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şike Denilen İllet şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şike Denilen İllet şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Duyarlı yüreğiniz kutlarım ağabey..!
saygılarımla.