Yolun güzergâhına, evvel kurulu uğrak, Ayak bastığı nice, rehberlere ilk durak, Göğün yer çıkışına çekildiğinde Burak, Kutlu aşkgecesinin sadakattır menzili.
Yârine davet ile, gösterdiğinde kerem, Aşığına mânâda, sınırsız yurttur harem, Hakkın âli katında huzra alınır mahrem, Kutlu aşkgecesinin sadakattır menzili.
Borç alınan nefesin, tükenince sedası, Ebetden ses verecek, faniliğin vedası, Vuslatın huzurunda bitimsizlik sevdası, Kutlu aşkgecesinin sadakattır menzili.
Yaresi cânâ şifa, saplandığında bir ok, Kalpte iman atışı, çarpıntının sonu yok, Ahirin dostluğuna inanmışlık ki ne çok, Kutlu aşkgecesinin sadakattır menzili.
Sır kapısından geçit aralayarak bir bir, Kabirde yolculuğa katılır Münker-Nekir, İslâma ömür veren, diyor ki Ebu-Bekir, Kutlu aşkgecesinin sadakattır menzili.
Cândâ karılan cânı, ilgilendiren husus, Nur ışıltısı yönü, tek sevenlere mahsus, Mevlâsının yanında, gerdeği Şebi-arus, Kutlu aşkgecesinin sadakattır menzili.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK GECESİNİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK GECESİNİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
zaten insanlığa düşen tek şey kalu belada verdiği sözü tutmak. ve onun huzurundan dünya alemine geldiğimiz günden berşde tekrar huzuruna varıncaya kadar doğru birşekilde ..Allahın kendi nurundan yarattığı rumuzu tertemiz ona teslşm etmekti
Sadakat ne büyük bir kelime. Allah'ın biz kullarına bir emridir sadık olma. Peygamber sıfatlarından birisidir sıdk(doğruluk) Peygamber yareninin can yoldaşının sıfatıdır sıddıkiyet.
Rabbim bizler de bahşeylesin bu yüce sıfatı.
Gönül güzel olunca dilden dökülenlerde güzel oluyor.
Tebriklerim çokca kardeşim. Rabbim bu duygularınızı daim eylesin. Sağlıcakla.
gönülden kutluyorum sizi ,sevgiler selamlar biz den daima.............