(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gitmiyor da... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gitmiyor da... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
:))) Azeri bir atasözü aklıma geldi ne yalan söyliyim. Güldüm. Bir Azeri amca İstanbulda çalışan doktor oğlunu Iğdır'a götürmek için iknaya çalışıyordu. Arkadaşım olan Doktor ise İstanbuldan ayrılmayı hiç düşünmediğinden babası o konuyu açınca babasının yanınan uzaklaşmak için bahaneler arıyor, bulamayınca bana saldırıyordu. Babası memleketlerine gitmesine bir gün kala oğlunu yanımda kolundan yakaladı ve "Ay oğuul, men arzu edirem ki yanımda ,gabağımda olasan ama özün istemeyir, bes bildiğin gibi eyle,sen de kişisen ya ! Ama bil ki bizim birce alimlerimizden bir kişi deyir ki ' Ölünün g...tü tatlı olar' şimdi hara isteyirsen orda kal " Ertesi gün tuttuğumuz kamyona sığmayınca arkadaşımın eşyaları ,Iğdır'a başka bir kamyonet daha gönderdik. Hakikatten bizler önceliklerimizi tespit etmeliyiz . Bizim için ne ne kadar mühimdir? Bizim için önceliği olan kimdir/nedir? Selam saygı ve iyi bayramlar dileklerimle. ...( Bu arada bu sabah annemi evinden aldım...hastaneye götürdüm.bi sürü dua etti bana haberin olsun)
bahadırcepni tarafından 12/12/2011 9:35:57 AM zamanında düzenlenmiştir.
valla hiç çekmedi beni şarkı sözü ezberlemek..arkadaşlar lisedeyken kağıda yazar ezberlerlerdi.. ben sadece dinlerdim. :)))) söylemek yerine dinlemek daha keyifli... beynimiz değil mi? yüklemeyelim o zaman. boş boş kalmaz mı?
:))))))))))) ciiyykkkkk...ciiiiykkkkkk alo. alo. bir iki bir üç bir dört bir beş kaç eder uzay kaç dönüm alo. kaç milyar olduk kaç? o kadar olduk mu? bayaa olduk.
zaten söleyemiyolar.. fiş koş kiş koş yapıyolar etrafımda söleseler ağzımda hazır daha jelatini açılmamış küfürtller var.. türt mürt kardeştir hesabı ben de sağda bağda imzaya getirenin...... deyip duruyorum... yakında burdan da giderim.. on sekizinci köyüme kar da yağmış mı? yolları kapalı gönlü açık mı kızlar şindi kestaneleri suya vermiş mi kızarır ekmekleri yeni tandırda eski ellerinden dertler dökülür dırrrrrııımmm dırı dırııı dırıııımmm.....meeeeee meeeeee mee durıııı dıriiiii duuuuuu öffff beeaaa
gelse o da jıtlatır hakkaten bi doktora gidip hepresyon ilaçları alıcam.. hep deli oluyorum yaa.. şimdi bi dosyaya imza atmam isteniyo atamıyoom.. haksız kazanca alet olmak gibi akıllılık edemiyom yaa.
:))))) dışardaydım.... şimdi geldim.. kırk yıl sonra yaşlanma merkezleri açacağız ve her keş orada yaşlanacak... iyice yaşlananın yaşlarını silmek için gözlerine otomatük silecek takılacak.. nasıl plan ama.. :))))) huni boş huni
:)) Biz de yaşlanmaya başlayınca öyle olucaz...kırk yıl sonra mesela... :))))))))))))))))))))))))))))) Eskiden bi ayakı çukurda derlerdi.. Bu zamanda bi ayaka bakmıyolar... Lahit oluyo ... Kat kat...))))))))))))))
:)) Haklısın..alıyorum sık sık. Hatta fazla bile geldi... :))))))) Yaşlandıkça daha hassas oluyorlar. daha alaka ve sevgi kolluyorlar pencere diplerinde. :))) ,
:)) Hemen bir atasözünü anımsatayım dedim // Ulusunun sözünü dinlemeyen, uluya uluya gidermiş // .. Söz dinlemenin yanında ara sıra ziyaret edersek ne kaybederiz.İnanın hocam onlar bunun dışında fazla bir şey istemiyorlar...
:)) İlettim hocam.Biz iki erkek kardeşiz.Kız olmayınca annem // Ah bi kızım olsaydı da gözümün biri olmasaydı // diyo.. Yani hocam öyle bi konu açtın ki.Annemle papaz olacağız..Sanki biz bakmıyormuşuz durumuna düştük:)))))))))
:)) Vallahi hocam şu an annemdeyim .Yorumunu ona okudum. // Helel olsun böyle düşünen evlatlara // dedi.. Bunlar hep böyle hocam.Sanki yalnız yemek yemeye geliyoruz, sanki hiç yemek yememişiz gibi davranuyorlar.O zamanda kilolar seviniyor.. Ama bırakallım yedirsinler.Onlar böyle mutlu oluyorlar:)))))))))
:) aslında bu hafta gidemicektim sabah tel açtım bugün gelemicem diye çünkü beklerler :))) bugün görüş günü
babam çıktı telefona... annen dolma sarıyo sizin için dedi .. bugün gelemicemi söleyince neler kaçırdın neler, hem dolma hem kardeşlerinde gelcekti dedi neyse üzülme annen yine yapar sana dedi
sonra planda bi değişiklik oldu annemlere gittim
tek bildiğim ikisinim de beni görünce gözlerinin içinin güldüğü
:) akşam eve dönerken de tenbihlediler eve gidince geldim diye ara dediler. minik emiri aradım ama onlara sölemeyi unutmuş
az önce annem aradı ... telaşlıydı kızım daha gideme...din mi diye
Annem; bu gün şöyle bir yokladım yüreğimi de, çok acıdı gene. Neydi ki suçu da hala bitemedi cezası. Sen diyordun ya, yüreği güzel olanlar mutlu yaşarlar diye. Yoksa kötü müydüm ben annem... Mutlu değilim be annem. Her gece yıldızları yorgan gibi üstüme örtüp, gecenin soğuk sularında boğuluyorum. Haberin var mı annem? Alfabemi de değiştirdim ben. Artık sesli, gökyüzünü delen kelimelerim yok benim. Anlamsız, nedensiz, öksüz kendi kendilerine küsmüş harflerim var. Notasız, umutsuz müzikler dinliyorum artık. Ruhum rahatsız olmuş dünyanın satılık müziklerinden, yalan sözlerinden, sahte gülüşlü söyleyenlerinden. Mevsimleri mi yakıyorum her gece ruhumun ağlayışlarında. Ne kış var hayatımda ne yaz, en sevmediğim ayda üstelik ömrüm, öyle soluk, öyle boğuk ki… Gülüşlerimi anlamlı cümlelerimle yolcu ettim. Sevinçlerim arkalarından ağıt yaktılar. Ağlama ne olur annem, yakma canımı sen de. Gözyaşlarımı yalnızlığıma bağışladım ağlayamam da seninle. Annem bir avuç sevgiye ihtiyacım var. Yarım kalmış öykülerden geldim. Kapısı kapalı masallarda yaşadım. Bu gece ellerini saçlarımda gezdirir misin? Bu gece kollarında uyuyabilir miyim? Annem, bu gece yüreğine sığınabilir miyim? ... dünya telaşı içinde anne babamızı ihmal ediyoruz hayatboyu işimiz rast gitmez gitmiyor da... ... bunca emeği görmezden gelmeye devam edersek, gitmeyecek de...
ha bu arada bazen küçük görünen kelimeler, dev laflardan ve nasiatlardan daha büyüktür, senin yaptığın gibi iyi bir hatırlatmaydı, günün koşturmacasında bi çok şeyi unutuyoruz...