(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aynı şey şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aynı şey şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne senden geçerim ne meyhaneden Gönlümün farkı yok bir viraneden Beni sarhoş eden meyhane değil Sensiz halim beni perişan eden
Her akşam içmeden edemiyorum Gel otur karşıma iç demiyorum Öyle özledim ki memleketimi Seni bırakıp gidemiyorum.............Ferdi Tayfur takılalım he:)))
kendisini tekrar etmek yaşam bu sistem üzerine kurulu gül eklir gül biter tül açılır tül örter ama gülü kimin ektiği tülü de ne zaman örttüğü anlam kazanır
Yok ya öyle değil...Sonuç belki aynı ama anlatım farklı...Mesela biri çıkıyor kısaca insan diyor. Anlıyorsun insan dediğini...Bir başkası çıkıyor işe x ve y kromozomlarından başlıyor, sonra kuluçka dönemi, larva dönemi, mitoz bölünme, amitoz bölünme, hamilelik dönemleri, doğun sancıları, küvez, filan derken olayı kaçırıyorsun. Konu neydi diye başa dönüyorsun...Tekrar kromozomlara....Yav kısaca insan desene...Yok olmaz ille kafamızı allak bullak edecek...
Valla bence iyi ediyoruz..Boşuna mı demişler kısa kes Aydın havası'' olsun diye...Laf aramızda: Kimseye çaktırma yani...İşin aslı Aydın Havası değil...Aydın abası...Hani efeler hep kısa şort giyiyorlar ya onun için....
Merhaba, Şiiriniz beni etkiledi. İlk cümleyi zihnimde tüm şiirler diye değiştirdim, olmadı, yine size katıldım. Aynı şey.......Tek şey.....Bir şey.....Bir!! Hepsi aynı harfde özetleniyor. Elif
Kolaycı..:)) Bu arada profildeki resim sizseniz, daha önce dediğim gibi, cıvıl cıvıl tatlı dilli ve çok çok zeki birini görüyorum sözümü yeniden yazıyorum dost şairim. Size kırıldığımı da ifade etmek istiyorum. Gerçi bakıyorumda takipciniz çok, ama bu kadar zamanda bir kere sayfamı ziyaret etmenizi beklerdim. Hep güzel yaşayın kardeşim.