(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yeterki şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yeterki şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirden çok şairin mizacı dikkatimi çekti Şairim çok samimi, bugün okuduğum tüm şiirlerinde aynı güzelliği gördüm. Su gibi, duru, şeffaf. ŞAirim, şiirleriniz kimliğinizi olmasada nasıllığınızı ortaya koyuyor. Bu güzel vasıflarınızdan dolayı sizi kutluyorum.
Sevgi ister düş ister gerçek ama veren için bir bedeldir verilen kabul etse de etmese de yani umarım hak neyse o olur gerçeğe giden KUTLARIM çok anlamlıydı içsel sevgi
Alıp verdiğimiz nefesin kıymet ve değerini bilelim Geri gelmez geçen ömür der gibiydi. Yazan yüreği kalemi kutluyorum harikaydı arkadaşım Tebrikler her dem selam sevgi dua ile...
Her yerde senin ayak izlerin Adımların takibimde Ardındayım Koşarak gelmesende, yanıma Emekle, imekle Beklerim , özüne yureğine kurban kardeşim candan okudum özüne sağlık,,,,,,,,,
Her yerde senin ayak izlerin Adımların takibimde Ardındayım Koşarak gelmesende, yanıma Emekle, imekle Beklerim
Yeterki, boşa geçmesin zaman Bir umut ol yeter Bu bir gerçek Sana olan sevgim Hayata değer
Hikaye desende Bu masal hep böyle sürer -------------- Kutlarım gönül dolu sesin hiç susmasın,sevda ve aşk ile hep yaşasın o gönül,sevgi ve saygılarımla...
Şairim çok samimi, bugün okuduğum tüm şiirlerinde aynı güzelliği gördüm.
Su gibi, duru, şeffaf.
ŞAirim, şiirleriniz kimliğinizi olmasada nasıllığınızı ortaya koyuyor.
Bu güzel vasıflarınızdan dolayı sizi kutluyorum.