Ben âşık bir faniyim, elbet gelecek ölüm Yeter ki bir aşk olsun, böyle bitsin son bölüm Hayat dedikleri şey, çok ince bir çizgidir Ha az ha çok bir su ver, kuru kalmazsın çölüm.
Güneşi gökten aldım, küçük kalbime koydum Gece ayı kopardım, senin yüzüne koydum Ay yüzlüm demek için, kalbimden ışık verdim Bakan gözler kamaşsın, bu aşk için baş koydum.
Yıldızlar da var gökte, birer nedimen olsun Tüm güller sana feda, bu aşk rengârenk olsun Ağaçlara aşk yazdım, tüm yapraklar kıskandı İşte böyledir aşkım, yaratana hamdolsun.
Konu bir aşk olunca, saygı sunar her varlık Kaçarsam aşk olurmuş, yârim çekse de darlık Bütün aşklar nazarlık, bir konuşsa mezarlık Taş yazarsa ne yazar..? ; “Ne zor şeymiş bek/arlık..!”
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Konu Aşk Olunca şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Konu Aşk Olunca şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
konu aşk olunca kalem kılıçtan keskin kesilir evlenmek istemessen bekarlık sultanlık der yol kesilir...............yazan kalem hisseden yürek konu aşk olunca yazacak çok şey var diyen bir yürek... kutlarım saygılarımla
İşte böyledir aşkım, yaratana hamdolsun.
ağaçları kıskandıran ve yaratana şükreden yüreğinizi kutlarım ağabey...
saygılarımla.