Yaradanın bize verdiği can dır Ömür dediğin çok kısa bir zamandır. Bunun yarısıda uykuda geçirdiğin an dır. Diğer yarısında Allahı bulacağın an dır. Bulduk’dan sonra geriya kalan herşey yalandır.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAYAT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAYAT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
güzeldi. soruya soruyla karşılık vermeye ne deniyordu. neden din ve allahtan bahsedilmesi sizi rahatsız ediyor.? bir insan yaratanına karşı gaflette ise nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnneyse konuyu dağıtmayalım. ..................şaiir her konoda yazar.okumazsın olur biter.bu deyim televolecilerden alınmadır.benim malım da bu.beğenmezsen alma.
Bu arada yukarıdaski yorumlara da göz attım. ve eklemeden geçemeyeceğim...
yaradılıştaki muhteşemliği inkar edebilir misiyiz hiç birimiz... Edersek bu bizim bizzat kendi varlığımızı inkar etmek olmaz mı?
ve her yaradılmış, Yaradanın bir parçasıdır... Bence bu şiirde ALLAH veya DİN kullnaılmamış... sadece Tema olarak işlenmiş.. Kİ; buna herkesin Hakkı var... Hoşunuza gider veya gitmez, saygı duyarım.. mesela ben hoşuma gitmezse okumuyorum.. Sitede ve şiirin altında kaos yaratmamak adına çıkıp gidiyorum sessizce sayfadan...
Eğer bu konuda bana tepki verecekseniz lütfen özel mesajı kullanınız... peki ben buraya neden yazdım derseniz; yazdım, çünkü şiiri ve şairi yapıştırılan bu kalıba karşı desteklemem gerekiyordu. İnandım ve yazdım...
Kusur varsa afffola.... sevgiler ÖZ' den yaratılmış ne /kim varsa...
Yaradanın bize verdiği can dır Ömür dediğin çok kısa bir zamandır. Bunun yarısıda uykuda geçirdiğin an dır. Diğer yarısında Allahı bulacağın an dır. Bulduk''dan sonra geriya kalan herşey yalandır. ***Sevgili YORUMCU bize yorum yapacak durum bırakmamışsın ki. Bu bu kadar mükemmel olur. Kim demiş Şükrü Küçük diye? Bundan büyük şükür olur mu?Selamlar,saygılar
HARİKULADE anlatımınız için tebrik ve teşekkürümü kabul buyurunuz, lütfen.
Saygılarımla...
Gülizar Özlem SARAÇOĞLU tarafından 9/30/2007 5:23:40 PM zamanında düzenlenmiştir.