Bugün bir maç var kardeş, çok iyi oyna kazan Bu bir oyundur kardeş, atlayıp olma sazan Yeşil sahalar mekân, başka yer olmaz dükkân Ahlaklı-çevik-zeki, bu üçtür tarih yazan.
Galatasaray bizim, Fenerbahçe de bizim Tertemiz duygularla, her sonuç zaten bizim Maç masaya vurmadan; pas ver, pas al durmadan Bizlere bu yakışır; bu maç bizimdir bizim.
Rengim ‘Sarı-Kırmızı’; şaşırsın tüm rakamlar Şimdi av zamanıdır, izlesin tüm makamlar Yediyi hiç unutma, bunu yaz bir kenara Tabelaya ‘Yedi’ yaz, gol olsun bu rakamlar.
Yıl, ‘İki, Sıfır, Bir, Bir’; gel, bir netice öner ‘Sarı Kanarya’ Fener, bize gelince söner Bize diyorlar ‘Aslan’; korkma arkana yaslan ‘Bu Maç Sarı-Kırmızı’; top hem yanar hem döner.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bu Maç Sarı-Kırmızı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bu Maç Sarı-Kırmızı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
oleyy oleyyy oleyyyy.......eğer gs kaybetse idi diyeceğim tek kelime dostluk kazansın dı :)) ama hiçte diyemem valla kimsede kusura bakmasın bayanım diye fanatik olunmaz kuralı yok ya... valla lig tvyi sırf maç seyretmek için aldım... :))) ve özlenen yıllardır beklenen sonuç en sonunda yendikkk ....
holiganlaştığım için kusuruma bakmayın hocam evett bence maç sonrasından beri her yer sarıkırmızı ...yazan kalem hisseden yüreği saygıyla kutluyorum..
holiganlaştığım için kusuruma bakmayın hocam evett bence maç sonrasından beri her yer sarıkırmızı ...yazan kalem hisseden yüreği saygıyla kutluyorum..