(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ben itiraf ediyorum sizin gibi usta serbestçi şairlerden öğreneceğimiz daha bir fırın yol var...öncelikle sizin gibi seçkin bir kardeşimle aynı sitede yer almak bir onurdur benim için...hoşgeldiniz...yürekten kutlarım...şiirlnizin tınısı öyle kulaklarımdan kolay silineceğe benzemiyor...teşekkürler..saygılarımla...
oktayzerrin tarafından 11/21/2006 10:15:14 PM zamanında düzenlenmiştir.
Hoş bir şiirle hoş geldiniz önce.. Güzel bir şiirle geldiniz,
Türklerin tarih öncesi iyilik tanrısı Ülgen'in hoşgörüsünün sıcaklığında bir şiir...
Şiirde gizemli bir hava var.. Tılsımlı mısralar mıknatıs gibi çekiyor yüreği,
"Verme çiğini terinin çorak toprağa"
ve böylesi "parçalanmış" mısralar düşünceyi alt üst ediyor...
Belki de hiç söylenmemiş dizeler, ben ilk bu şiirde ve sizde rastlıyorum...
şiirde Akene ve Ülgenden bahsederken sanki o dönemlerden gelir gibi, çoklarının ilk defa duyacağını sandığım öztürkçe kelimelere yer vermişsiniz. bu da ne denli bir birikime sahip olduğunuzu gösteriyor...
Aslında şiir için söylenecek çok söz var ama, bu kadar yeterli..