Dünya bir yangın yeri, herkes şaşkın bakıyor Tek damla verilmiyor, su diye kan akıyor İki seçenek vardı, ya “biat” ya da “ölüm” Daha dün gibi taze, halen yürek yakıyor.
Kerbela katliamı, resmen yüz karasıdır İmam Hüseyin şehit, baş yürek arasıdır Baş bir kenara düştü, gövdesi bir kenarda Bu sonsuza dek dinmez, bir yürek yarasıdır.
Ya Allah, sen bilirsin; sana karşı geldiler Tek yürek olmuşken biz, akılları çeldiler Yezid’ in düşüncesi, kökünden helak olsun Veda Hutbesi şahit; bak nasıl da deldiler.
İmam Ali emridir, Allah-Muhammed emri Her Yezit lanetlidir, çünkü bu Resul emri “İmamet yürütecek”, dedi Resul Muhammed Müslüman mecbur buna, çünkü bu Allah emri.
Tarih: 06 Aralık 2011 Salı Yer :Mersin Muharrem Ayı 11. Günü: "Başta Türk İslam Alemi Olmak Üzere; Tüm İslam Dünyası Peygamber Soyu Ehl-i Beyt’ in Huzurunda Tek Yürek Olursa; İstisnasız, Tüm Müslümanlar Bahtiyar Olur..!"
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kerbela Katliamı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kerbela Katliamı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dünya bir yangın yeri, herkes şaşkın bakıyor Tek damla verilmiyor, su diye kan akıyor İki seçenek vardı, ya “biat” ya da “ölüm” Daha dün gibi taze, halen yürek yakıyor.
Kerbela katliamı, resmen yüz karasıdır İmam Hüseyin şehit, baş yürek arasıdır Baş bir kenara düştü, gövdesi bir kenarda Bu sonsuza dek dinmez, bir yürek yarasıdır.
Ya Allah, sen bilirsin; sana karşı geldiler Tek yürek olmuşken biz, akılları çeldiler Yezid’ in düşüncesi, kökünden helak olsun Veda Hutbesi şahit; bak nasıl da deldiler.
İmam Ali emridir, Allah-Muhammed emri Her Yezit lanetlidir, çünkü bu Resul emri “İmamet yürütecek”, dedi Resul Muhammed Müslüman mecbur buna, çünkü bu Allah emri.
--------------- Kerbela olayını en güzel mısralarla ifade etmen harika kutlarım,sevgi ve saygılarımla...
Tek damla verilmiyor, su diye kan akıyor
İki seçenek vardı, ya “biat” ya da “ölüm”
Daha dün gibi taze, halen yürek yakıyor.
Kerbela katliamı, resmen yüz karasıdır
İmam Hüseyin şehit, baş yürek arasıdır
Baş bir kenara düştü, gövdesi bir kenarda
Bu sonsuza dek dinmez, bir yürek yarasıdır.
Ya Allah, sen bilirsin; sana karşı geldiler
Tek yürek olmuşken biz, akılları çeldiler
Yezid’ in düşüncesi, kökünden helak olsun
Veda Hutbesi şahit; bak nasıl da deldiler.
İmam Ali emridir, Allah-Muhammed emri
Her Yezit lanetlidir, çünkü bu Resul emri
“İmamet yürütecek”, dedi Resul Muhammed
Müslüman mecbur buna, çünkü bu Allah emri.
---------------
Kerbela olayını en güzel mısralarla ifade etmen harika kutlarım,sevgi ve saygılarımla...