(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞİİR DİLİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞİİR DİLİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şair süslü nesirlere karşı olsada,süslü cicili bicili birbirine uyaklı kelimeleri yanyana getirip nesire benzemeyen ama şiire hiç benzemeyenlere ne diyecek? Tabii ki bu tartışmaya aşık bir konu... Şiiriniz bunları düşündürdü bende... Etkili ve anlamlı bir çalışma ... Bravo şair...
Şiirden anlamayanların şiir zannettikleri, analitik düşünceden yoksun, dumanlı bir hâyâl tütsüsü tanımına uyuyor tarifiniz.
''Bir şiirin dizesinde sözcüklerin yerini ne şekilde değiştiriseniz değiştirin anlam bozuluyor ise o dize, şiir cümlesi değildir '' der sayın Abdülkadir Budak. Bu şiir için bu güne kadar en beğendiğim en iyi ''farkındalık'' kriteridir.
Tecimsel kaygılar ile yanlış ödüllendirmeler, böyle yazıları temcit pilavı gibi ısıtıp ısıtıp, sık sık önümüze koysa da damak tadına alışkın olan birisi, bir kaşık bile almadan geri çevirir.
Ruhumu ilk dizeden itibaren sarmalamayan şiiri ben okumam; çünkü zaman kaybıdır ve insanın şiir yazma yeteneğini de köreltir bunları okumak... Teşekkür ederim yorumunuz için. Saygılar.
Tabii ki bu tartışmaya aşık bir konu...
Şiiriniz bunları düşündürdü bende...
Etkili ve anlamlı bir çalışma ...
Bravo şair...