(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YOLUMU KAYBETTİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YOLUMU KAYBETTİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mekandan uzağım zamandan ırak Dolanır dururum ne dur ne durak Rotamı şaşırdım şu halime bak Yolumu kaybettim gözlerinde can
Bende rotamı şaşırdım Üstadım. Enfes dizelerinizde kendimizi bulduğumuz şiirlerinizin tüm gönüllerde layık olduğu değeri bulması dileğiyle. Bir televizyon yapımcısının sizi keşfetmesinimi beklemek gerek illa...
aldı götürdü bir yerlere şiir çok çok güzel bir şiir okuttun bize. hele bu fon müziğini çok severim şiire çok yakışmış gerçekten gönülden tebriklerimle
Zaten hayat yol ayrımlarından ibarettir. Lakin bu yollardan yalnızca biri doğruya gider, diğeri ise boşluğa sürükler insanı: karanlık bir boşluğa. İşte o zaman anlar insan, kalbini dinlemeyip yolunu kaybettiğini. Tekrar geri dönüp doğru yola gitmek imkansızdır ama eğer bir daha ki yol ayrımında kalpten gelen o kısık sese uyup doğru yolu seçmek mümkünse işte bu yeni bir fırsattır insan için ve unutulmamalıdır ki yanlış yol çıkar boşluğa...
Saygılarımla usta kalem Azade' ye, sağlıcakla kalın.