(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇÜŞŞŞ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇÜŞŞŞ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yanlış eğitimler toplumu değil kişisel çıkarları hedef alan yanlış sistemler sonucu insanlık rafa erdemsizlik şaha kalkmış(!)
bilirizki kim ne ederse kendine eder ve gerçekler eninde sonunda mutlaka ortaya çıkar..
siyasette her türlü kirli oyunlar dönmekte doğru zannettiklerimiz yanlış yanlış zannettiklerimiz doğru olabilmekte görünenle bize gösterilmeye çalışılanlar çok farklı olabilmekte menfaat çatışmaları nedeniyle
bugün dünyada mevcut sistemler politik yapılanmalar insanlığın çıkarlarına değil kişisel-küçük grupsal menfaatlara dayanmakta sonuç hep acı hep üzüntü savaş kan akıl dışı olaylar erdemsizlikler ve bunları izleyen sessiz kitleler..
ve sürekli kan kaybeden insanlık...
mana duygu boyutunu aza indirgeyen maddeyi parayı çıkarları önemseyen öne çıkaran sistem eğitim hataları düzeldikçe huzura mutluluğa güzelliğe kavuşacak insan-lık..
her kışın sonu bahardır hatalarından ders ala ala toparlayacaktır kendini insanlık
tebriklerim hayata kattığınız erdemli insancıl eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız değerli hocam.:) sevgim saygımla hep selamlar..
Fon harika hocam. Çüşlere özel bir vurgu... Ne yapalım eskiden yük yaşıyanlara çüş denirdi.Şimdi taşımadan çüşüyorlar... Kutluyorum hocam .Selam ve saygımla...
güzel düşünce güzel anlatım
saygılarımla