(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
T E K K E şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
T E K K E şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
efendim nedense böyle şiirleri çok seviyorum neden biliyormusunuz
birkere öyle uzunboylu kurgu falan yok geldiği gibi kaleme düşmüş doğallık ve hatta yazılarda hafif sinirinizi dahi görüyorum yani işte budur diyorum vede güldürdünüz yani siz çok yaşayın emi saygılarımla efendim hürmetler...
seni bilmem gök kubbe kadar geniş bir gönlüm var her gelen yerleşiyor içine, tabi ki ön sıraları verdiğim özel kişiler de var. şiir yazan herkesin de öyle olması gerektiğini düşünüyorum. çünkü şiir akılla değil duyguyla yazılır.duygulu insan kimseye kötü düşünmez. sevgilerimi gönderiyorum arkadaşıma.
Sevgili Afet, elbette gönlümüz geniş ve her geleni alacak kadar büyüktür. Ama ben bu gönlü ikiye ayırırım. Her kişiye ayırdığım kısım ve er kişiye ayırdığım kısım. Her kişiye ayrılan gönül, dostluktur, arkadaşlıktır. Er kişiye ayrılan gönül, bambaşka bir şeydir. Ora bizim özelimizdir. İşte oraya her kişi giremez. Aslan kesilir, korumaya alırız. Eğer her kişiyi almaya kalkan olursa da o gönül yolgeçen hanı olur, tekke olur. İşte öyle bir şey…
Kısa ama öz ne güzeldi yürek sesin arkadaşım, keşke gönül olsaydı, gönüllükten çıkıp ahır olalı hayli zaman oldu:))) insanları anlamak çok zor neyin peşindeler gerçekten bilmiyorum, kutlarım canım...
Obezliğe yelken açıp hamur deryasını sessiz sedasız götürmek niyedir böyle! Ey şakıyan bülbülü dinleyen bülbül; bırak bu yapmacık edaları! Neyse duyguların, işte o an dilindeki şarkını hissettir de göreyim. Adam gibi sevmek, adam gibi hayran olmak nedir, senin gibi ben de mehtabı seyredeyim… Latif bir göndermeydi bu harika sesleniş. Bütün samimiyetimle kutluyorum hemşehrim. Gönül dolusu selam ve sevgilerimle..
saygıdeğer Emine hanım kardeşim Allah sizden razı olsun ,nefis anlatımıyla her yönüyle manidar harika bir şiir okudum anlayana yeterli yazan kaleminiz daim olsun harikasınız selam ve saygılarımla Allaha emanet olun duam ile
efendim nedense böyle şiirleri çok seviyorum neden biliyormusunuz
birkere öyle uzunboylu kurgu falan yok geldiği gibi kaleme düşmüş doğallık ve hatta yazılarda hafif sinirinizi dahi görüyorum yani işte budur diyorum vede güldürdünüz yani siz çok yaşayın emi saygılarımla efendim hürmetler...