Bir bakışı kül etti, büyülü gözü vardı Donup kaldım aniden, tüm bedenimi sardı Kalp aşk ile inledi, bu aşkbeyaz bir düştü Varlığı düşeş iken, yokluğu hep yek zardı.
Doğdum doğalı tektim, yarım elma aradım Bu güzel kız uğruna, saçlarımı taradım Ama çok kararlıydım, mutlak kazanmalıydım Aşk konusunda bu ilk; ilk kez işe yaradım.
Güneşe baktım yaktı, aya baktım sönüktü Yıldızlar kaçamakta, gündüz hepsi sönüktü Romantik bir geceden, arta kalan bunlardı Son şansımı denedim, bu kez sırtı dönüktü.
Aşk dedikleri üç harf, şans vermedi elime Ne olur, dedikçe ben; el bastı bam telime Aşk duygusu böyleymiş; zevk alırsın acıdan Sen git, ne yaparsan yap; söylemez tek kelime.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk Dedikleri Üç Harf şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk Dedikleri Üç Harf şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güneşe baktım yaktı, aya baktım sönüktü Yıldızlar kaçamakta, gündüz hepsi sönüktü Romantik bir geceden, arta kalan bunlardı Son şansımı denedim, bu kez sırtı dönüktü.
Aşk dedikleri üç harf, şans vermedi elime Ne olur, dedikçe ben; el bastı bam telime Aşk duygusu böyleymiş; zevk alırsın acıdan Sen git, ne yaparsan yap; söylemez tek kelime.
Sevdaya dair yazılan nice güzel nadide dizeler değerli kaleminizi yüreğinizi canı gönülden kutlarım saygıyla esenlikle üstadım..
Yıldızlar kaçamakta, gündüz hepsi sönüktü
Romantik bir geceden, arta kalan bunlardı
Son şansımı denedim, bu kez sırtı dönüktü.
Aşk dedikleri üç harf, şans vermedi elime
Ne olur, dedikçe ben; el bastı bam telime
Aşk duygusu böyleymiş; zevk alırsın acıdan
Sen git, ne yaparsan yap; söylemez tek kelime.
Sevdaya dair yazılan nice güzel nadide dizeler
değerli kaleminizi yüreğinizi canı gönülden kutlarım
saygıyla esenlikle üstadım..