(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞİİR ( NAZIM ) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞİİR ( NAZIM ) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili Kardeşim Ümit Zeki Soyuduru: “Taşın fazlası alınır heykel olur Sözün fazlası alınır şiir olur” Beyti de Şiir tanımıdır ama ben Üstat Şinasi'nin tanımını ço çok severim. Çok değerli yorumunuza canı gönülden teşekkür ederim. Selam, Sevgi ve Saygı Sunarım.
Sevgili Üstadım: Rahmetli Birçok Şairimiz Şiir i değişik şekillerde tarif etmişlerdir. “Taşın fazlası alınır heykel olur Sözün fazlası alınır şiir olur” “Dam başında saksağan, Vur beline kazmayı” Vb.gibi:Şiirin birçok tanımı arasında beni en çok etkileyen Üstat Şinasi’nin “Koyamam kargayı bülbül yerine Çiçek açmış dikeni gül yerine” Beyit’ine : Dikenin açan çiçeği gül olmaz Gak gak öten karga kuş bülbül olmaz Naziresini yazmıştım. Selam, sevgi ve saygı sunarım.
Sevgili Kardeşim: Şiirin okulu yoktur. Şiir okuyarak, kıritik, yorum yaparak ve rahlei tedristen geçerek şair olunuyor. Şair olmak zor zenaattır. Manidar yorumunuza çok teşekkür ederim. Bendeniz yorum yapmaktan çok dilim yandığı için nadiren yorum yapıyorum bu nedenle affınıza sığınırım. Selam, sevgi ve saygı sunarım
Şiirde
Bir harf
Noksan
Ve/ya
Bir kelime
Fazla
Varsa
O şiir
Olmaz
Çok güzel bir şiir tanımıydı. Tebrik ediyorum.
Saygı ve selamlarımla.