Varlığın bir güneştir, ruhuma kadar inen Çöle yağan yağmursun, kısmetsin ata binen Say say saymakla bitmez, hatta cümleler yetmez Benim için her şeysin, hem yağan hem de dinen.
Yaratan’dan bir lütuf, yaratılanın özü Güzeller güzeli sen; sensin aşkın son sözü Ezelden bugüne dek, tarih seni geçer tek Aşkıma yan bakanın, kör olsun iki gözü.
Allah ne güzel yazmış, kader defterine bak Dokundukça ürperen, gel bir de kalbime bak Mis kokun var her yerde, aşk oldun bu eserde Tabiat aşka gelsin, yürekler vursun tak tak.
Okuyan ilham alsın, mantığı bende kalsın Ey! çok tatlı sevgilim, sen şeker değil balsın Seni yazmalıyım, tarihe kazmalıyım Aşk fermanı desinler, ebedi bir nam salsın.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk Fermanı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk Fermanı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
nasıl bir aşkla sevmiş yürek ki uğruna bu dizeler yürekten kalbe akmış... hangi seven böyle bir ferman için canını vermezki... yazan yürek hisseden kalemi kutluyorum. saygılarımla
Yaratan’dan bir lütuf, yaratılanın özü Güzeller güzeli sen; sensin aşkın son sözü Ezelden bugüne dek, tarih seni geçer tek Aşkıma yan bakanın, kör olsun iki gözü.
çok güzel bir şiir okudum.
şiirlerindeki hızlı gelişmler beni mutlu ediyor...