(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SİZEDİR ŞİİRLERİM HEP şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SİZEDİR ŞİİRLERİM HEP şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevmeyegörsün deli gönül ,Tutsağı olur, sevilen çirkin olsa da... Ne güzel vardır aslında,ne de çirkin .Güzellik görecelidir.Bakan göze göredir.. " Göz gördü-gönül sevdi.." özdeğişindeki gibi. Kısacık..sıcacıktı şiirin sevgili dostu. diğerleri gibi severek okudum.sevgiyle hoşçakal.
Değerli yazar arkadaşım,sitenin eksiklerinden birisi de bu,tüm yorumlar istinasız övgü'ye yönelik.Eleştiri, bence de çok önemli.Yazarı için de elbet.Tabii,incitmeden,örselemeden aşağılamadan yapılmalı. Bir diğer yanlış da,"Beğeniyle okudum,yüreğine -kalemine saplık,ilhamın bol olsun vb.gibi" söylemlerin nesi ,neresi yorum ki.? Sizimle bu önemli hususu paylaşmak istedim.Sevgiyle sağlıcakla hoşçakalınız ,saygılar.Fevzi Künüçen.
Şiiriniz kısa ve anlamlı ancak aşağıya yazacağım dizede ufak bir aksama var gibi.
Kuş dilide bilsede ... Öncelikle de ekleri ayrı yazılmalı fakat ondan da önemlisi ne konuşma ne de yazma dilinde bu ek bir cümlede iki kez kullanılmaz. Amacım ukalalık değil. Ama madem ki burası eleştiri köşesi o halde beğeni yanında eleştirimizi de yapacağız değil mi?
icten samimi sevgi dolu harika bir şiir beni sayfanizda agırladı.. imgesel bezeyişlerduygusunu taşırmış şiirin ..kendi yüreğinden okuru da içine alan bir duygu dalgası yayıyor..
Tebrikler,selam ve saygılarımla..