(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BOŞ GEÇMİŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BOŞ GEÇMİŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hepimizi bilemem de bende epeydir süren ve ne zaman biteceği belli olmayan bir susukunluk orucu var. Allah hayırlısını eylesin aslında düşünmek lazım susmak bir şekil konuşma tarzı değil midir? Yoksa burada sakat düşünce tarzını ben mi temsil ediyorum? -Saygılar-
Güzel temenniler bunlar..Evet,herkes bunun için uğraşıyor.Şiire gelince;Kadınlarla erkekler arasındaki farkı anlatıyor sanki.Kadınlar daha çok kelimelerle tatmin olurken, erkeklerse göz zevkine düşkündürler.Bir de midelerine, o ayrı :)Bence severken susan aptaldır ama...Yar bir "artık arama" deyip bir de "neden aramıyorsun?" derse seven ne yapsın?Kafası karışır elbet.Ama tahminim bazı insanlar sevmekten korkuyorlar.Ya da kendilerine değer verenlere güvenmekten ölesiye...(Kadınları anlamaya çalışmak boştur zaten.Sadece sevmeli onları.Hele bir de zor bulunan tiplerdenseler işiniz daha zor demektir.Bir de kafaları çalışıyorsa yandı gülüm keten helva:)))
Sevgili serine bende katılıyorum nazarım. Senin tarzın mı değişti ne?. Ama bencede fena olmamış. Sen giderek büyüyorsun..Görünen o ki kendini bırakıp hepimizi düşünmeye başlamışsın.Keyifli ve güzel bir şiir. Tebrik ederim..Şiirlerin içinden çıkan şiir gibi güzel kız. Gözlerindeki parıltı hiç solmasın.:))) Boncuk.....