Erkek ve kadın duydu, ne dediyse yaratan, Hayat adında buydu, umudun gün doğumu. Ateş toprak ve suydu, nefes varken aratan, Parıldayan güneşin, her an düğün doğumu.
Hak beyan sorduğunda, ilk sözündü halife, Bu demde ömrün harca yazdığında sahife, Hasbî sevdaya bakar, gönül ölçen mesafe, Parıldayan güneşin, her an düğün doğumu.
En güzel kokusuyla, bir yol gözlüyorsa gül, Yâr bahçesine giren, şen şakıyorsa bülbül, Bahara meltem sersin, mavi renkli ince tül, Parıldayan güneşin, her an düğün doğumu.
Kalbi aşka düşünce, ne ün kalır ne de dün, Göz göze ise seven ne gün kalır ne de tün, Can dilinde gezmeyle, biz oluruz büsbütün, Parıldayan güneşin, her an düğün doğumu.
Aklın kalbin üstünden çözülünce düğümün, Kalk ve diril nefsinden sonu yoktur ölümün, Dost diye bahsin etsin, evvel ahir bölümün, Parıldayan güneşin, her an düğün doğumu.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜN DOĞUMU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜN DOĞUMU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kalbi aşka düşünce, ne ün kalır ne de dün, Göz göze ise seven ne gün kalır ne de tün, Can dilinde gezmeyle, biz oluruz büsbütün, Parıldayan güneşin, her an düğün doğumu.
Aklın kalbin üstünden çözülünce düğümün, Kalk ve diril nefsinden sonu yoktur ölümün, Dost diye bahsin etsin, evvel ahir bölümün, Parıldayan güneşin, her an düğün doğumu.
duyguların dansında harika bir şiir dost kutlar sevgiler sunarım....
Aklın kalbin üstünden çözülünce düğümün, Kalk ve diril nefsinden sonu yoktur ölümün, Dost diye bahsin etsin, evvel ahir bölümün, Parıldayan güneşin, her an düğün doğumu.
Kaleminize yüreğinize sağlık üstadım güzel anlamlı dizeleriniz derin duygular bıraktı yürekte.Canı gönülden kutlar en içten saygılarmı sunarım..
Kalbi aşka düşünce, ne ün kalır ne de dün, Göz göze ise seven ne gün kalır ne de tün, Can dilinde gezmeyle, biz oluruz büsbütün, Parıldayan güneşin, her an düğün doğumu.
Aklın kalbin üstünden çözülünce düğümün, Kalk ve diril nefsinden sonu yoktur ölümün, Dost diye bahsin etsin, evvel ahir bölümün, Parıldayan güneşin, her an düğün doğumu.
Güzel ve anlamlı dizelerdi. Tebrik ediyorum. Saygı ve selamlarımla.
Kalbi aşka düşünce, ne ün kalır ne de dün, Göz göze ise seven ne gün kalır ne de tün, Can dilinde gezmeyle, biz oluruz büsbütün, Parıldayan güneşin, her an düğün doğumu _________________________________
selam değerli kalem nasılsınız yüreğin emeğin dert keder görmesin kutladım çalışmanızı kaleminiz daim olsun saygılar bıraktım bu değerli sayfaya değerli kalem .......
Kalbi aşka düşünce, ne ün kalır ne de dün,
Göz göze ise seven ne gün kalır ne de tün,
Can dilinde gezmeyle, biz oluruz büsbütün,
Parıldayan güneşin, her an düğün doğumu.
Aklın kalbin üstünden çözülünce düğümün,
Kalk ve diril nefsinden sonu yoktur ölümün,
Dost diye bahsin etsin, evvel ahir bölümün,
Parıldayan güneşin, her an düğün doğumu.
duyguların dansında harika bir şiir dost kutlar sevgiler sunarım....