(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YOLCULUK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YOLCULUK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ebedi mekâna yolculuğunda, İmanın hükmüyle taşır aşkını. Mizani devrana yolculuğunda, Sevapta günahta kendi çıkını. ****************************************************** Şiir ve final... Mükemmeldi efendim...Hicri Yeni Yılınızı ben de kutluyor, esenlikler diliyorum. Allaha emanet olunuz...
Hecenin yetkin şairinden yine ustalıkla ; duygu,düşünce ve hislerin sese yardımcı kafiye ve asoanslar eşliğinde terkip ettiği harikulade manzum bir eser daha okudum.Varolsun gönül emeğiniz.Selam ve saygılarımla.
Cennet cehennem boş .Herkes azığını bu dünyada hazırlıyor, dolduruyor torbasını.Kav ve ateşini götürmek isteyenler hazırlık yapıyor.Gönüller kırıyor, kul borcu ile kul hakkı ile cehenneme yürüyor..Farkına bile varmıyor veya varmak istemiyor..Cennet elimizin altındayken..İnsan olabilmek insanca yaşamak gönül almak yetim malı yememek yalan söylememek cana kıymamak diye uzar gider iyiliklerin listesi. Seç insanoğlu.. Seçtiğin yolunun menzili..Yüreğinize emeğinize sağlık.Hepimizin kutlu olsun gönüller taşlaşmış kalpler ALLAH aşkıyla dolsun..Sevgilerle kalın.Hicri yılımız kutlu olsun İnsanlık ders alsın.İnsan oğlu sınıfta kaldı.Son pişmanlıklarımız fayda verir belki .YARADAN rahmet yağdırır çorak yüreklere..
İmanın hükmüyle taşır aşkını.
Mizani devrana yolculuğunda,
Sevapta günahta kendi çıkını.
******************************************************
Şiir ve final... Mükemmeldi efendim...Hicri Yeni Yılınızı ben de kutluyor, esenlikler diliyorum. Allaha emanet olunuz...